Xantix Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har en gammel server med en vifte som bråker så mye at jeg hører den gjennom 2 vegger selv om døra til datarommet er lukket.... Noen som kan tipse meg om billige og lydløse vifter til denne cpu'en? En ting til har funnet vifter som støtter f.eks Sokkel A/462, Socket 478, Socket 754, Socket 939, Socket 940, vil det si at jeg kan ta en hvilken som helst vifte til disse cpu'ene og de vil passe med min athlon sokkel a 1800+ xp? Ofte så ser jeg nemlig vifter som det ikke står noe om sokkel A/462 men f.eks 754 eller 939, men har da vært i tvil og de vil passe...... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Du kan ikke bare stille ned / modde hastigheten på viften du nå har.Du får nok ikke tak i lydløse vifter. Gå for en som det står spesifisert at skal passe socket A.Synes pcutstyr har ett ok utvalgt av kjøleløsninger.om du har en lokal databutikk så har de nok inne en eller annen zhalman som passer flere typer. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå