ecko Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 har dere noen nyttige tips om kniv og blyant triksing? er fett når man klarer å spinne kniven rundt med god kontroll! jeg har skjert meg mange ganger men jeg har blitt bedre. noen andre som ikke klarer å a vær å trikse med kniver? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 haha eg har det samme problemet på jobben:D her er et: hold på eggen på kniven å kast den slik at du får skaftet i handa, eller en litt værre en hold på skaftet å kast kniven rundt slik du fanger den i hande etter skaftet:D treningssak;) Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 haha eg har det samme problemet på jobben:D her er et: hold på eggen på kniven å kast den slik at du får skaftet i handa, eller en litt værre en hold på skaftet å kast kniven rundt slik du fanger den i hande etter skaftet:D treningssak;) 9598830[/snapback] har gjort det nesten hver gang jeg har vært på kjøkkenet i flere år nå. har en kastekniv, men klarer nesten aldri å få den tl å treffe bra i veggen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå