Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

DAELIM VT 125 Evolution facts

-MK-

Anbefalte innlegg

Driver og ser etter min første 125ccm sykkel og har da kommet over en Daelim VT 125 Evolution. Syns dette er en drit fin sykkel :D Jeg har tenkt til å kjøpe i Tyskland siden dette er mye billigere. Jeg fant en aktuell sykkel på motoscout.de. I annonsen sto det at sykkelen er en 2002 modell, jeg tror imidlertig at de slutta å lage sykkelen i 2001!?

Noen som vet noe om når de slutta å lage Daelim VT125 Evolution?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om disse syklene er i samme tekniske stand som f.eks Honda, Suzuki og yamaha? De fleste jeg snakker med sier at sykler fra asia ( kina, korea ) går generelt mye i stykker, og du må hele tiden bestille nye deler og mekke mye...

Noen som har noen erfaringer om Daelim vs. Honda/suzuki?

Edit: Leif...

Endret av -MK-
Lenke til kommentar
Noen som vet om disse syklene er i samme tekniske stand som f.eks Honda, Suzuki og yamaha? De fleste jeg snakker med sier at sykler fra asia ( kina, korea ) går generelt mye i stykker, og du må hele tiden bestille nye deler og mekke mye...

Noen som har noen erfaringer om Daelim vs. Honda/suzuki?

Edit: Leif...

9649818[/snapback]

Daelim har generelt bra sykler, mener faktisk at det var mye honda deler i den motoren, ihvertfall den som sitter i Roadwin, forholdsvis enkelt og få tak i deler også, men er litt mye billig plast og sånt, men sånt må man regne med da, den er jo en del billigere enn sine konkurenter? :)

Lenke til kommentar

Det jeg har fått høre i butikken da jeg spørte om det samme var at eneste grunnen til at daelim sine sykler er billigere er at de ikke er produsert i japan. Men i Korea eller noe lignende.

Og at de er kjempepopulære i Norge, og at de går bra. Han mente at Daelim var et veldig voksende merke.

Da snakka vi hovedsakelig om Roadwin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...