-MK- Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Driver og ser etter min første 125ccm sykkel og har da kommet over en Daelim VT 125 Evolution. Syns dette er en drit fin sykkel Jeg har tenkt til å kjøpe i Tyskland siden dette er mye billigere. Jeg fant en aktuell sykkel på motoscout.de. I annonsen sto det at sykkelen er en 2002 modell, jeg tror imidlertig at de slutta å lage sykkelen i 2001!? Noen som vet noe om når de slutta å lage Daelim VT125 Evolution? Takk for svar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 http://bikepics.com/daelim/vtevolution/ Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takk for svar! Er det noen som har noen erfaringer med Daelim sykler? Har hørt at det er generalt mye tekniske feil på slike sykler, og at det går fort i stykker. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Daelim skal visstnok være ganske bra. Bedre enn Hyosung. Hvordna skal du få sykkelen opp til Norge? Hente privat? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Jeg kjenner en som kjører ned stadig vekk og kjøper deler og flere sykler, så satser på å sitte på med han Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Noen som vet om disse syklene er i samme tekniske stand som f.eks Honda, Suzuki og yamaha? De fleste jeg snakker med sier at sykler fra asia ( kina, korea ) går generelt mye i stykker, og du må hele tiden bestille nye deler og mekke mye... Noen som har noen erfaringer om Daelim vs. Honda/suzuki? Edit: Leif... Endret 6. oktober 2007 av -MK- Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har du tenkt på fortolling??Sikker på at denne sykkelen din blir så mye billigere å hente fra Tyskland?? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 har sjekka ut tollavgifter og omregistrering ja. blir ca 7k i avgifter, men tjener fortsatt endel tusen på det Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen som vet om disse syklene er i samme tekniske stand som f.eks Honda, Suzuki og yamaha? De fleste jeg snakker med sier at sykler fra asia ( kina, korea ) går generelt mye i stykker, og du må hele tiden bestille nye deler og mekke mye... Noen som har noen erfaringer om Daelim vs. Honda/suzuki? Edit: Leif... 9649818[/snapback] Daelim har generelt bra sykler, mener faktisk at det var mye honda deler i den motoren, ihvertfall den som sitter i Roadwin, forholdsvis enkelt og få tak i deler også, men er litt mye billig plast og sånt, men sånt må man regne med da, den er jo en del billigere enn sine konkurenter? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det jeg har fått høre i butikken da jeg spørte om det samme var at eneste grunnen til at daelim sine sykler er billigere er at de ikke er produsert i japan. Men i Korea eller noe lignende. Og at de er kjempepopulære i Norge, og at de går bra. Han mente at Daelim var et veldig voksende merke. Da snakka vi hovedsakelig om Roadwin. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Daelim har solgt mye av Roadwin modellen, og de vil selge enda mer nå som det har kommet en rålekker Roadwin R. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ok. Takk for svar Tror jeg går for en Daelim sykkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå