TheDriftingFox Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hei. en venn av meg har nettop kjøpt seg mazda mx 3 men han vil gjærne ha andre lykter på den så han lurer da på hvilken bil det er bes tog erstate fra? ci hvet begge at vi selfølgelig må tilpasse de andre lyktene men førs må vi finne ut av hvem bil de blir mest passene og ta lykter fra Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hei. en venn av meg har nettop kjøpt seg mazda mx 3 men han vil gjærne ha andre lykter på den så han lurer da på hvilken bil det er bes tog erstate fra? ci hvet begge at vi selfølgelig må tilpasse de andre lyktene men førs må vi finne ut av hvem bil de blir mest passene og ta lykter fra 9598661[/snapback] hvis jeg skulle ha byttet lykter ville jeg ikke ha hentet fra en annen bil, feil passform o.s.v blir det bare tøv av. let heller etter en webshop som selger andre lykter, angeleyes (HALO), blackchrome o.s.v Lenke til kommentar
TheDriftingFox Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 hei. en venn av meg har nettop kjøpt seg mazda mx 3 men han vil gjærne ha andre lykter på den så han lurer da på hvilken bil det er bes tog erstate fra? ci hvet begge at vi selfølgelig må tilpasse de andre lyktene men førs må vi finne ut av hvem bil de blir mest passene og ta lykter fra 9598661[/snapback] hvis jeg skulle ha byttet lykter ville jeg ikke ha hentet fra en annen bil, feil passform o.s.v blir det bare tøv av. let heller etter en webshop som selger andre lykter, angeleyes (HALO), blackchrome o.s.v 9600696[/snapback] problemet er at han ikke helt liker formen på lykta så da vill han da ha fra en annen bil. han omtrent hater de lyktene så bare en liten endring på formen så ville det hjelpi så da nytter det ikke bare og erstatte med samma type lykt form:P så er derfår han vill ha lykter fra en annen bil Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 hei. en venn av meg har nettop kjøpt seg mazda mx 3 men han vil gjærne ha andre lykter på den så han lurer da på hvilken bil det er bes tog erstate fra? ci hvet begge at vi selfølgelig må tilpasse de andre lyktene men førs må vi finne ut av hvem bil de blir mest passene og ta lykter fra 9598661[/snapback] hvis jeg skulle ha byttet lykter ville jeg ikke ha hentet fra en annen bil, feil passform o.s.v blir det bare tøv av. let heller etter en webshop som selger andre lykter, angeleyes (HALO), blackchrome o.s.v 9600696[/snapback] problemet er at han ikke helt liker formen på lykta så da vill han da ha fra en annen bil. han omtrent hater de lyktene så bare en liten endring på formen så ville det hjelpi så da nytter det ikke bare og erstatte med samma type lykt form:P så er derfår han vill ha lykter fra en annen bil 9600903[/snapback] da må han vel bytte ut hele fronten. dyrt. Lenke til kommentar
TheDriftingFox Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 hei. en venn av meg har nettop kjøpt seg mazda mx 3 men han vil gjærne ha andre lykter på den så han lurer da på hvilken bil det er bes tog erstate fra? ci hvet begge at vi selfølgelig må tilpasse de andre lyktene men førs må vi finne ut av hvem bil de blir mest passene og ta lykter fra 9598661[/snapback] hvis jeg skulle ha byttet lykter ville jeg ikke ha hentet fra en annen bil, feil passform o.s.v blir det bare tøv av. let heller etter en webshop som selger andre lykter, angeleyes (HALO), blackchrome o.s.v 9600696[/snapback] problemet er at han ikke helt liker formen på lykta så da vill han da ha fra en annen bil. han omtrent hater de lyktene så bare en liten endring på formen så ville det hjelpi så da nytter det ikke bare og erstatte med samma type lykt form:P så er derfår han vill ha lykter fra en annen bil 9600903[/snapback] da må han vel bytte ut hele fronten. dyrt. 9605623[/snapback] man må da ikke bytte ut hele fronten får og tilpasse noen lykte da men hørt at en del folk har brukt honda civic lykter fra 96- 99 modelen og disse skulle faktisk ikke være så vanskelig å tilpasse heller så takk får alle svar selv om vi klarte å finne ut dette på et annet forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå