Gordion Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da skal jeg ha meg nye hodetelefoner. Har funnet ut at Creative HQ-1700 kom svært godt ut i test hos Hardware.no, men så har jeg funnet ut at det også finnes et sett som heter HQ-1900. Hva er forskjellen mellom disse to? Hvem er best? Skal for det meste brukes til musikk. HQ-1700: HQ-1900: Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hm, jeg har HQ-1700, og angrer faktisk litt på at jeg kjøpte det. Bøylen er ganske stram og klemmer så du får vondt utenpå ørene etterhvert, og lydkvaliteten er ikke så imponerende heller. Jeg var mer fornøyd med Koss UR-40, det koster mindre også, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Okei, høres ikke helt bra ut. Har det med å bruke dem ganske lenge når jeg først har dem på så bør ikke være for stramt. Så jeg stiller heller et nytt spørsmål: Hva er best hodetelefonen til musikk bruk for maks 500kr? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heisann ! Jeg har hatt HQ-1700 litt over et år nå og er kjempefornøyd. Jeg kan nok si meg enig i at de kan bli litt ubehagelige når de sitter i ro på hodet i mer en enn 1 time, men det skal ikke mer enn en liten justering for å flytte trykkpunkt noen millimeter, før du er klar for en ny time. Lydmessig, er disse av overaskende god kvalitet, sett i forhold til prisen er de suverene på lyd. Bruker mine til ipod og gitarspilling (ut fra multi-effektprosessor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå