MPC Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei eg har ein Dell Inspiron 9400, i går så slutta dei bærbare høytalerne å fungere (alt er på fult så skjønner det ikkje) Men lyden funkar om eg setter på eksterne høytalere eller HS. Nokon som veit kva som feiler?? Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 nja.. det kan vere at du må oppdatere drivere på lydkortet men kor lenge har du hatt den? er du sikker på at det bere itj er høgtalerane som er øydelagt? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 har hatt den i 1 år no og eg har oppdatert driveren men det er fortsatt problem. Kan vere høgtalarane. dei går vel ikkje an å fikse? Lenke til kommentar
marinejeger Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei eg har ein Dell Inspiron 9400, i går så slutta dei bærbare høytalerne å fungere (alt er på fult så skjønner det ikkje) Men lyden funkar om eg setter på eksterne høytalere eller HS. Nokon som veit kva som feiler?? 9598586[/snapback] De er sikkert ødelagte , nei da men jeg veit ikke jeg ass , men du vetu om noen bra sider jeg kan kjøpe meg et eksternt lydkort 5.1 altså å ikke komplett er du snill (de suger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå