Gå til innhold

Halo 3-IWHBYD Skull

gitarfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant de heller ikke på easy! Skal prøve igjen på heroic senere!'

Edit!!

Jeg ser at du MÅ begynne helt fra starten av! Du må gjøre HELE brettet på nytt, det hjelper ikke å starte fra "bravo point" å det går an å gjøre det på normal! easy er ikke prøvd enda!

Det virker som om du må hoppe gjennom ringene alltid mot the propeth! altså hoppe gjennom ringene med ansiktet mot ring 7.

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det holder og plukke de opp. så kan du avslutte

du starter f,eks brett 7 fra starten. du må alltid starte fra starten av lvl.

men du trenger ikke og spille igjenom hele spillet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jepp, start den første lvl fra starten på normal, spill igjennom til du kommer til stedet, så plukker du opp, så får du achivementen, så er det bar og kaste skallen... de Silver Skulls får du ikke nor info om at du har tatt..

Lenke til kommentar

Jeg plukket den opp....tok den med meg til der den blå saken for å komme videre var, men fikk ikke noe unlocket?? Noen som vet hvorfor det?

Jeg runda det på normal? Ja jeg fikk skallen?

En må plukke opp alle skullene ja! Alle 13 for å få unlocka en hjelmen :whistle:

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
En må plukke opp alle skullene ja! Alle 13 for å få unlocka en hjelmen  :whistle:

9603113[/snapback]

Ser slik ut ja. Fant skullen topic refererer til, men fikk ikke ny armor.

Noen som vet hvordan man sjekker hvilke skulls man mangler? Har bare de 9 man får achievement for + IWHBYD skullen. Noen som vet hvilke jeg mangler?

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Jeg fant de heller ikke på easy! Skal prøve igjen på heroic senere!'

Edit!!

Jeg ser at du MÅ begynne helt fra starten av! Du må gjøre HELE brettet på nytt, det hjelper ikke å starte fra "bravo point" å det går an å gjøre det på normal! easy er ikke prøvd enda!

Det virker som om du må hoppe gjennom ringene alltid mot the propeth! altså hoppe gjennom ringene med ansiktet mot ring 7.

9601413[/snapback]

Heroic, startet fra bravo. gikk ganske greit, en av de lettere skullsene å sloss seg til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...