Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BF2 funker ikke etter nytt modem, connection lost!

Anbefalte innlegg

Har nå gått fra Telenor BASIS til Telenor Turbo (Bredbånd) og derfor kjøpte jeg en ST 780WLT med innebygd trådløs og innebygd IP telefoni ....

Det som er at etter maks 1min så blir jeg kastet ut av serveren jeg er på uansett hvilken med en beskjed, Connection to the server is lost eller noe i den dur'n ...

Var sånn også før, men da hadde vi Topcom Xplorer 871BT (:sick:)

Var da koplet modem --> IP telefoni adapter --> trådløs gateway --> PC (over kabel) og da var situvasjonen den samme ble alltid kasta ut av serverene fordi jeg mistet forindelsen med dem.

Men så kjøpte jeg meg en switch og koplet den etter modem og PC utifra den så signalet til PC-en ikke gikk igjennom alle de andre boksene også var de koplet etter switch og da gikk alt fint jeg kunen spille på en server i flere timer og enda lenger uten at jeg fikk "connection lost".

bare det at nå som IP telefoni og trådløst og alt det er i en å samme boks for jeg ikke koplet PC-en til modemet før alt det siden det er innebygd i en å same boks så hva gjør jeg :(

Edit: Bae å komme med løsninger, men jeg blir borte noen dager så ikke forvent dere noen svar med det første :p

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...