SuperJan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 I går fikk jeg endelig igjen Xbox'en fra rep, og med det så kjøpte jeg Skate. Knall spill. Dagen etter.. Røde ringer.. Den funka altså en kveld, etter rep... Jææævli bra.. Lurer da på om noen har hørt, eller sett no snakk om det er my feil med X360 Elite? Nå er jeg så drit lei, at hvis den funker, som en konsoll skal funke, så kjøper jeg den.. Kanskje litt tidlig å si enda men.. Mvh, Janse Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Feilprosenten skal da ikke være noe mindre enn den vanlige 360en. Men du kan jo kjøpe denne Den skal ha mindre feilprosent Endret 29. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det beste er vell å kjøpe en Core, så har du en reserve 360 mens konsollen er på reperasjon, evt. en brukt en. :-/ Vil ikke anbefale å gå til innkjøp av dyrere versjoner, før du får vite om de har bedre hardware. Slettes ikke sikkert at MS klarer å få 360'en stabil med 65nmm hardware, når dem ikke klarer å fikse det med 95, selv om de i teorien trenger mindre strøm og altså mindre oppvarming. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Virker som om alle har feil med xboxene sine Er det høyere feilprosent på de eldre versjonene? Jeg kjøpte min for 2mnd siden, fungerer fint, men har fått "unreadable disc" noen ganger, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er unreadable disc greia en feil med hardwaren da ? Foler det som oftest har med spillet aa gjor akkurat det, da det bare er dead rising, Oblivion og Ghost recon advanced warfighter som har gitt denne feilen hos meg. Dog bare en gang i GRAW da. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Synes å huske at det var svært høy feilprosent på de første Elite-konsollene i USA, høyere enn på de andre versjonenen, men at dette har bedre seg etter hvert. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Feilprosenten skal da ikke være noe mindre enn den vanlige 360en.Men du kan jo kjøpe denne Den skal ha mindre feilprosent 9598321[/snapback] kom ikke denne ut for noen dager siden da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå