Nyttnavn2013 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har byttet kabinett, og siden alt av drivere å sant ble borte, vet ikke hvorfor, så måtte jeg installere dem på nytt. Det gikk helt greit helt til at jeg skulle installere skjermkortet. - Jeg installerer det, rebooter maskina å etterpå når den er slått på igjen, ingenting..bare nVidia skjermkort som er intregert i hovedkort, noen som vet hva jeg skal gjøre eller evt. har opplevd dette selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har opplevd noe lignende selv med nVidia sine drivere. Prøv å start opp windows i safe mode og instaler da... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 er det bare å tappe f8 under oppstart eller noe sånt? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Det er f8 når den skal til å boote windows.Herfra bør du kunne avinstallere skjermdriveren.Tror ikke du kan installere driver derfra, eller?Har du skiftet skjerm/skjermkabel også?Test med en gammel vga kabel --> skjerm om du kan det.Etter du har avinstallert driveren, om det virker å gå inn i windows på vanlig måte så kan du prøve å laste ned ny bios og oppgradere før du prøver på ny med samme eller eldre drivere. (antar det var nyeste driver du prøvde) Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Tok søstera min sin skjerm, siden min bynte å flimre og bildet gikk oppover og nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå