ElmotriX Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) hei. jeg hadde i tankene å bygge en ekstremt liten maskin. skal kun ha et pico-itx HK, med en SODIMM minne brukke, et usb trådløs nettververks kort, og en 2,5" 160 gig hdd. problemet er at alt det kombinert er minde en den minste PSU'en jeg kan finne, samt at jeg kan ikke tenke meg at dette krever så mye som 250W.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en knøtt liten PSU' som støtter 60-90 W, eller noe rundt der.. vet helt ærlig ikke hvor mye Watt jeg trenger, men det kan vel ikke være mye. Endret 29. september 2007 av ElmotriX Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 LinITX.com har mye smått til ITX-systemer. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 hvor mye Watt tror dere at jeg må ha? 120W må vel holde? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 det høres ut som du bygger noe som kan minne om en bærbar pc - tipper det holder med 60-70w - kommer litt an på prosessoren... Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Hovedkort + minnebrikke + 2.5" hdd + usb trådløs nettverkskort det er nok alt jeg skal ha der Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...products_id=191 burde fungere fin-fint. Har et mini-ITX-system selv (som router), og det spiser unna ca. 14 W (HK+ram+CF-kort+et par ekstra nettverkskort). Men så er det jo bare på 600 MHz. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Finnes det noen 'vanlige' strømforsyninger i mindre formfaktor enn mini-atx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå