Gå til innhold

K850i VS W960i

Andynator

Anbefalte innlegg

Skal bevege meg borti Sony E igjen tenkte jeg. Har ikke hatt en slik en på minst 10 år

Men lurer på følgende:

hvilken av disse 2 er/blir TOPP MODELLEN / FLAGGSKIPET til sony E ?

Jeg har prøvd å lese litt og enten står det at K850 er flaggskipet eller så er det W960

jeg ønsker den beste men ser kanskje at de er gode på hver sin måte

Gir Sony ut 2 Flaggskip samtidig kanskje?

Den ene med bra kamera, den andre med bedre mp3 spiller....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja

Uten at jeg vet hvordan Mp3 spilleren er på K850 så regner jeg vel med at den duger i massevis(har en N95 i dag som har bra spiller og regner med K850 er i samme duren??)

K850 har jo dessverre ikke 3.5mm Jack som egentlig er det eneste som irriterer meg med den

Aner ikke hvordan kalender/kontakter/synkronisering funker på en Sony E kontra en Nokia

Lenke til kommentar

Det står mellom disse hos meg også. Aldri hatt SE, men disse er for fete til å ikke ha. Noen som vet hvordan w960i kameraet blir, får den autofokus og lys/blits? Kameraet er viktigere for meg en mp3 spiller, men w960i virker mye bedre å bruke, pluss det er en smart telefon.

Lenke til kommentar
hvorfor bytte ut n95? Det er jo en telefon som jeg synes er bedre en begge disse. Tror foresten k850 blir flaggskipet.

9630966[/snapback]

Hvorfor er N95 bedre enn disse?

Har aldri vært særlig innponert over hverken N95 eller Nokia i seg selv

Samme greiene hver eneste gang men mindre pene telefoner, slark,telefonen henger seg opp og et batteri som er helt tragisk(t.o.m i standby)

K850 i er jo ikke langt unna nå, så kanskje jeg hopper på Sony E karusellen denne gangen

Lenke til kommentar

Jeg ville personlig kjøpt SE K850i, og det tror jeg alle vennene mine ville gjort også.

Jeg tror faktisk musikkspilleren på K850i er bedre enn det den er på N85, det er bare å kjøpe øretelefoner :D

5 megapixel kamera

Xenon blitz

Edge

3G

osv.

Sony Ericsson's K700i modeller og oppover har alltid vært suksesstelefonene til Sony Ericsson, det har også vært de "beste" - eller de med "flest" funksjoner da f. eks.

K700i hadde jo musikkstøtte og ble jo den fjortissmobilen

K750i ble også en suksesstelefon fordi den hadde 2 megapiksel kamera som var helt utrolig på den tiden

K800i var ikke så verdt den heller, med 3,2 megapixel kamera.

K810i var en liten søstermodell av K800i, en liten oppfrisking med nesten samme spesifikasjoner.

Så kommer K850i med 5 megapixel kamera som også er ganske utrolig.

Gå for K850i du, den svikter ikke på funksjonene, men det med batteriet er jeg litt blank på...

Lenke til kommentar

Flott :D

Noen som vet hvordan det er med synkronisering opp mot Outlook(generelt for toppmodellene til sony e) Synkroniseres avtaler,notater, bursdager,kontakter(m all innfo) og kalender over?

Nokia får jo opp på fronten når det skjer noe(avtaler - bursdager osv)

Jeg som skiftarbeider er ikke særlig happy med at telefonen skal begynne å gi alarm ved slike happeninger, eller at dagene skal gå meg forbi fordi telefonen ikke gir meg beskjed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...