Rune-B Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Mulig dette er feil sted å poste, men prøver. Fruen blir 27 i slutten av oktober og er noe usikker på hva jeg skal kjøpe. Det klassiske som smykker osv vil jeg helst prøve å styre unna(så det blir lit forandring), men skal helst være personlige ting, ikke til huset osv siden det er "bursdagsbarnet" som skal være i fokus. Noen som har gode seriøse forslag? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er da ikke nødt til å være en ting vel? Hva med en weekend tur til London/Paris? Eller om det skal være varmt så funker jo Kanariøyene! Ellers kan du sikkert strikke sokker... Hehe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva med en weekend tur til London/Paris? Eller om det skal være varmt så funker jo Kanariøyene! 9598015[/snapback] Dette stiller jo litt krav også da... er ikke alle som har så mye penger. Selv om jeg tror madammen hadde likt det. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Noe utfart av noe slag er nok lite aktuellt da barnepass utenom barnehage er nærmest umulig. 2-3000 burde holde til gave synes jeg. Men det bør ikke nødvendigvis være bare en ting Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hva med noe som setter hennes behov i sentrum? Spa-besøk etc. Vis hvor mye du er glad i henne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå