Karstenø Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 To år etter at filmen ble ferdig dukker "Revolver" opp på det norske marked i håp om at megafloppen i USA og UK har gått oss hus forbi. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Les mer Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Denne filmen er utrolig stilig laget, men det krever mye av seeren for å forstå plottet... Jeg måtte se den to ganger for å skjønne noen... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har lyst til å se denne... Statham & Richie pleier egentlig aldri å skuffe meg, så dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er ikke så veldig glad i Ritchie-filmer, men den her virker jo litt interessant. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er fullstendig enig i at Revolver er en meget undervurdert film, husker at den i en periode lå på rundt 5.4 på IMDB noe som er uhørt spør du meg. Selv har jeg vært forelsket i filmen siden den kom ut. Er også enig i at folk velger å vrake en film når de ikke klarer å se analytisk på det, når intelligensen kommer til for kort, for dette er helt klart en film der du må se sammenghenger og tolke metaforer og symbolikk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Denne kan jo, grunnet historien, ha potensiale til å bli en kultfilm. Gleder meg til å se den, får håpe den ikke blir en av de "kunstig intelligente" filmene. Men Ritchie er flink til å unngå den fellen og når han har Statham med på laget virker det enda mer lovende. *løpe og kjøpe* Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Denne kan jo, grunnet historien, ha potensiale til å bli en kultfilm. Gleder meg til å se den, får håpe den ikke blir en av de "kunstig intelligente" filmene. Men Ritchie er flink til å unngå den fellen og når han har Statham med på laget virker det enda mer lovende. *løpe og kjøpe* 9600527[/snapback] Inntrykket til mange var nok at dette var en slik "kunstig intelligent" film, men som jeg nevner er jeg helt uenig i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg