Submoose Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Når jeg starter Beryl så får jeg bare en hvit skjerm som jeg ikke får bort. Jeg har søkt på Google, men jeg skjønte ingenting av det jeg fant. Jeg bruker forresten Fedora 7. Noen som kan hjelpe meg? Endret 7. oktober 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg hadde samma problemet for en liten stund siden. Fikk masse tips her på forumet (finner ikke tråden), men ingenting hjalp. Ble reinstallasjon Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Når jeg starter Beryl så får jeg bare en hvit skjerm som jeg ikke får bort. Jeg har søkt på Google, men jeg skjønte ingenting av det jeg fant. Jeg bruker forresten Fedora 7. Noen som kan hjelpe meg? 9597953[/snapback] Opplevde det samme, men det løste seg når jeg gjorde dette: Gå inn på system>innstillinger>skrivebordseffekter og klikk på "Aktiver skrivebordseffekter", lukk. Obs! Dette hjalp i Ubuntu 7.04! Endret 29. september 2007 av ronron25 Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bør vel kanskje legge til at dette skjedde hos meg direkte etter boot, så jeg ikke hadde mulighet til å gjøre dette Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvilken maskinvare? AMD/ATI, nVidia eller Intel skjermkort? Hvilken skjermkortdriver bruker du? Bruker du AIGLX eller XGL? Kanskje det er bedre å prøve Compiz? Beryl er nedlagt og slått sammen med compiz-extras til compiz-fusion. http://compiz.org/Home/Download Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bør vel kanskje legge til at dette skjedde hos meg direkte etter boot, så jeg ikke hadde mulighet til å gjøre dette 9598731[/snapback] Tror ikke du har det helt samme problemet som submoose da. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Gikk over til Compiz. Da var saken løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå