Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Slutt med ADSL fra TeleVoiP


Anbefalte innlegg

Hei!

Siden noen dager leser man følgende på TeleVoiP sine nettsider:

"Vi vil opplyse våre ADSL kunder om at TeleVoiP Communications har valgt å avslutte å være tilbyder av ADSL. Herved varsler vi at din bredbåndsavtale er overdratt til Freewave AS. Du vil beholde dine avtalevilkår ved overgangen til Freewave, og får tilsendt videre opplysninger om kort tid.[...]TeleVoiP Communications vil satse videre og sette fokus på mobiltelefoni og bredbåndstelefoni tjenester i framtiden."

 

PDF-filen med avtalevilkår for ADSL abonnement er allerede slettet fra TeleVoiPs websider men jeg har den lagret på harddisken. Der står det ikke noe om mulighet for overdragelse av avtalen. Til nå har jeg ikke fått noen videre opplysninger fra TeleVoiP eller Freewave.

Kan de uten videre overdrar avtalen til en annen ADSL-leverandør, takk? Har jeg i denne situasjon anledning til å si opp eller heve avtalen uten 3 måneders oppsigelsesfrist, takk?

Endret av Tysker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde helt klart foredratt å bli varslet i rett tid, la oss si én måned i forveien, at de planlegger å avvikle å være ADSL-tilbyder. Da hadde kundene hatt nok tid til å sjekke markedet og evtl. innlede prosedyren med å bytte til en annen tilbyder. Slik det ser ut nå stilles kundene uforberedt foran situasjonen at avtalen om ADSL-leveranse allerede *ER* overdratt til Freewave.

Jeg ser det slikt at avviklingen av ADSL er en oppsigelse fra TeleVoiP sin side. Og da gjelder vel 3 måneders varselsfrist? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...