Simenrf Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hey! Jeg har hatt en del problemer med altfor høy ping i CS:S og i en rekke mangen andre spill, etter at vi flyttet vår PC ned og fikk trådløst nettverk. Pingen min pleier å ligge rundt 100-500! Noen ganger pleie den å ligge på normalen, men etter 5 min. elns. Så stiger pingen oppover, helt til jeg blir kicket... Kan noen hjelpe meg med dette? Takk på forhånd Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dette er et typisk eksempel på ustabilt trådløst nettverk. Beste tips jeg har er å legge kabel. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Finnes det andre måter å løse problemet på enn en kabel? Kabel hadde nok funket fett det, men det er bare at det rommet vi har PC-en nå i, ligger 3 etasjer under Modemet, Bredbåndet og alt det der, så det blir mye styr å strekke en kabel ned hit, uten at noen kommer til å kanskje ødelegge/snuble osv. I den! Men takker for så raskt svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Flytte routeren noen etasjer ned..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå