Garth Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Jeg har følgende oppsett Msi Mainboard S-775 i975X ATX Intel CPU Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Kentsfield 1066MHz 4 x4MB Geil 2.0GB (2x1.0GB) DDR2 PC5300 667MHz + 2 stk. Apace Memory 1.0GB PC-667 DDR2 PC5300 Original + 1gb minnepinne som kjører ReadyBoost 2 stk. Samsung Harddisker 320.0GB 7200RPM SATAII 3.0Gbps 3.5" NoiseGuard SilentSeek 16MB Msi VGA-Card Radeon RX1950PRO 512MB PCI-E 2xDVI HDTV Video-InSamsung NCQ TV-Out Vista Ultimate er det noen som kan komme med tips om hvordan jeg kan få ut maks ytelse av maskinen min, jeg har byggd maskinen selv, , den er ikke overklokket eller noe Forslag mottas med takk og har ikke så mye peiling på overklokking Endret 19. oktober 2007 av Garth Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har du hørt om rettskrivning, var utrolig mye feil i teksten. Men on topic, du får mest ytelse ut av maskinen ved å overklokke den. Lenke til kommentar
Garth Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Har du hørt om rettskrivning, var utrolig mye feil i teksten. Men on topic, du får mest ytelse ut av maskinen ved å overklokke den. 9597900[/snapback] beklager skrivefeilene men har rettet det opp, hvordan overklokke hvor mye kan jeg gjøre og vil det hjelpe med annen type minne? Lenke til kommentar
Feten Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Han har mye av det samme som jeg får på min nye maskin, så jeg venter spent om det kommer noen bra svar her. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mitt tips er å prøve å fjerne minnepinnen. Min egen erfaring er at Vista yter godt med 2GB med minne.(men ikke med 1GB) Såvidt jeg har lest meg til kan minnepinnen faktisk redusere ytelsen i oppstarten. Det er jo bare for deg å sammenligne oppstartstiden for begge alternativene. Lenke til kommentar
Garth Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Mitt tips er å prøve å fjerne minnepinnen.Min egen erfaring er at Vista yter godt med 2GB med minne.(men ikke med 1GB) Såvidt jeg har lest meg til kan minnepinnen faktisk redusere ytelsen i oppstarten. Det er jo bare for deg å sammenligne oppstartstiden for begge alternativene. Vel nå har ikke minnepinnen og READYBOOST noen slags innvirkning på oppstarten av maskinen da, men jeg har merket og det er det også microsoft som sier at programmene jobber raskere, f.eks starter photoshop 30 % raskere med minnepinnen i . For meg betyr ikke oppstarten av maskinen så mye, det er jobben og hvor raskt og lett programmene gjører som er det viktigste for meg Har også lest i diverse pc blader at minnepinnen øker hastigheten programmene starter på mvh Garth Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det dette hovedkortet du har? Siden det er et par uker siden sist det ble postet her så har du kanskje fått litt speed på maskina? Hvis ikke kan jeg kanskje hjelpe deg litt. Har samme hovedkortet, men ikke samme prosessor da. Klokkingen ligger likevel i BIOS, så noen tips kan du da få Lenke til kommentar
Garth Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Er det dette hovedkortet du har? Siden det er et par uker siden sist det ble postet her så har du kanskje fått litt speed på maskina? Hvis ikke kan jeg kanskje hjelpe deg litt. Har samme hovedkortet, men ikke samme prosessor da. Klokkingen ligger likevel i BIOS, så noen tips kan du da få Ja det er hovedkortet mitt du linket til der, så har du noen tips til meg mottas det med takk PS Takk for at du tok deg inntressen til og se ut til og komme med noe vetugd isteden bare for å kritisere skrive feil og svar som i grunn ikke er noe svar Endret 18. november 2007 av Garth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå