b-real Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det en egen wikipedia gjeng her inne? Er det folk som er aktiv å benytter seg å av og til endrer sider i det skjulte når dere ser det er noe som mangler? Hva er det dere legger til for slags ting? Tell me. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er der, og redigerer/legger til ting hvis jeg ser noe mangler eller er feil. Ingen spesielle ting jeg gjør det på. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg retter på skrivefeil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Noen som kjører wiki-sider? Noen som kunne ha lyst til å starte en liten statistikk på hvor mange som bruker wikipedia aktivt her på forumet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Skal diskusjon.no ha egen wiki? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Skal diskusjon.no ha egen wiki? 9601054[/snapback] Jeg spør?Er det noen som har lyst til å starte en liten wiki-ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå