Mr. Ty Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Heisann. Vifta på laptopen min bråker veldig mye når den kjøler på fullt (som den også gjør ganske ofte) og nå har det seg sånn at jeg må bruke den i et fag på skolen.. Men synest vifta bråker litt for mye til å bruke den i timen :/ Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre (har veldig lite peiling på vifter og hardware generelt)? Må jeg kjøpe ny vifte, eller går det ann å gjøre noe for å få den mer stillegående? (Beklager hvis jeg har posta i feil forum...) Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 *Bump* Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du kan jo bruke SpeedFan til å regulere ned hastigheten på vifta. Men da må du passe på tempen. Du kan også kjøpt kjølematte til å ha under laptopen. Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har den vært mer stillegående før, så kan den jo være full av hybelkaniner da går den med høyere hastighet. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jeg tror den var mer stillegående før ja... Hvordan fjerner jeg støv fra vifta da? Må jeg skru opp hele laptopen, eller går det ann å bare støvsuge rett på vifte utgangen (elns xD)? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du kan bruke trykkluft for å fjerne støv fra ventilasjonskanalene. Jeg blåser inn der hvor lufta suges opp av vifta, fungerer fint. Du sier ikke noe om hva slags maskin det er snakk om. Det kan kanskje være verdt å ta en titt her hvis du er eventyrlysten: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=72 Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 TOSHIBAPersonal Computer Intel® Celeron® M CPU 410 @ 1.46GHz 1.47 GHz, 448 MB RAM Hvordan funker det der Speedfan programmet? Har lasta det ned, men skjønner ikke hvordan jeg skal regulere vifta.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) *** Stenges på grunn av bumping før det hatt gått 24 timer, samt dårlig bruk av emnefeltet (mulig bevisst ordelingsfeil). Vennligst les retningslinjene før du poster. *** Endret 29. september 2007 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg