Gå til innhold

Jericho demo ute nå... -_-

vict0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ps3 versjonen kjørte helt glatt hos meg, ikke noen problemer whatsoever.. samme med skate btw, var jo noen som sa det lagga:S

9598886[/snapback]

skate demoen hadde også endel lag til tider.. du er jammen heldig som har fått en bedre PS3 enn alle andre i hele verden. Gratulerer! :w00t:

9599593[/snapback]

Jeg spilte demoen flere ganger, og merka heller ikke noe til fps-drop.

Så da er vi vertfall 2 heldige :tease:

Lenke til kommentar
ps3 versjonen kjørte helt glatt hos meg, ikke noen problemer whatsoever.. samme med skate btw, var jo noen som sa det lagga:S

9598886[/snapback]

skate demoen hadde også endel lag til tider.. du er jammen heldig som har fått en bedre PS3 enn alle andre i hele verden. Gratulerer! :w00t:

9599593[/snapback]

Jeg spilte demoen flere ganger, og merka heller ikke noe til fps-drop.

Så da er vi vertfall 2 heldige :tease:

9599604[/snapback]

Da ser dere det ikke.. Hele verden klager på FPS drops i Skate PS3 demoen bortsett fra dere 2 (og sikkert et par til som dukker opp etter hvert) .. Heldige dere ihvertfall.. !

Lenke til kommentar
Da ser dere det ikke.. Hele verden klager på FPS drops i Skate PS3 demoen bortsett fra dere 2 (og sikkert et par til som dukker opp etter hvert) .. Heldige dere ihvertfall.. !

9599638[/snapback]

er kanskje fordi vi faktisk er intressert i gameplay da og ikke er grafikk horer som de fleste:D hvem vet, men jeg merker ikke noe etter og ha spilt demoene flere flere ganger.

Lenke til kommentar

9599638[/snapback]

er kanskje fordi vi faktisk er intressert i gameplay da og ikke er grafikk horer som de fleste:D hvem vet, men jeg merker ikke noe etter og ha spilt demoene flere flere ganger.

9600534[/snapback]

Hvoror blander du inn grafikk i dette? Vi klager på frameraten, ikke grafikken! Jeg synes den demoen hadde veldig god grafikk, men jeg er enig med deg i at det ikke er så avgjørende for helheten. Det jeg mener er viktigst for et spill er at det har bra gameplay, og at det går smooth! Og ikke HELT forferdelig grafikk :p

Lenke til kommentar

Jeg syns da ikke spillet var noen skuffelse. Jeg syns konseptet virket ganske tøft, men jeg fikk jo ikke prøvd så alt for mye i den demoen. Også skjønner jeg ikke hvorfor det er mange som mener at det var noe galt med frameraten. Jeg har merket dårlig framerate på graw 2, av og til på ninja gaiden, resistance: fall of man og skate demoen. Men jeg merket overhodet ikke noe på denne demoen. Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
hvorfor er grafikk så viktig plutselig?:S og framerate..

gameplay er alt, grafikk er bonus.

som sagt jeg syns jericho demoen hadde god grafikk og gikk veldig smooth, men gameplay er ikke for meg .. derfor det ikke lander i min hylle..

men men framerate er vel alt:O

9598328[/snapback]

Vet du hva framerate er for noe? Det er MEGET viktig for gameplayet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde 5 til 13 fps på Counter Strike Source, fy faen jeg bomma, heldigvis så har jeg PS3 og Xbox 360 som leverer solid fps i dem fleste spillene, men Call of Duty 4 kommer til å ha 60 fps med den flotte grafikken der.

Men uansett så er fps viktig i skytespill vil jeg si, eyecandy er ikke viktigt viss fps er nede til 25 til 5 :)

Jeg likte godt Jericho demoen, men tviler jeg kjøper det siden jeg har mangen andre spill som jeg tenker mer på "sjekk signaturen" :tease:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...