Gå til innhold

Jericho demo ute nå... -_-

vict0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

US tenker jeg. De gidder ikke og gi ut alle demoene likt i hele verden pga. de mener de må oversette spillene til tysk, fransk og spansk før de kan gi de ut i europa. Synes de bare skal gi spillet ut på engelsk først, også tysk, fransk og spansk senre. Så får tyskerene, franskmennene og spanjolerene vente litt ekstar hvis de ikke greier og lære seg engelsk :hmm:

Lenke til kommentar
Noen andre som har prøvd? Dette er virkelig noe av det værste tullet jeg har spilt på lenge! Det er verken stemningsfullt, skummelt, har godt gameplay eller story..!

9597351[/snapback]

dårlige greier ja.......testa bioshock demoen og den var mye bedre på alle måter.Den var faktisk spooky også.

Lenke til kommentar

HAr kun testet X360 demoen, og må faktisk si at jeg digga spillet:) Slike spill er knallmoro og dette blir et garantert. Vurderer å laste ned Ps3 versjonen for å se om det er noen forskjell mtp. framerate, grafikk osv.

Utifra hva jeg har hørt så er det noe hakking osv. på Ps3 versjonen og det kan vi jo ikke ha noe av....

Lenke til kommentar
hvorfor er grafikk så viktig plutselig?:S og framerate..

gameplay er alt, grafikk er bonus.

som sagt jeg syns jericho demoen hadde god grafikk og gikk veldig smooth, men gameplay er ikke for meg .. derfor det ikke lander i min hylle..

men men framerate er vel alt:O

9598328[/snapback]

framerate = gameplay .. lav framerate fører til ræva gameplay .. jeg er ikke opptatt av god grafikk og bytter høy FPS mot bra grafikk any time!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...