vict0r Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen andre som har prøvd? Dette er virkelig noe av det værste tullet jeg har spilt på lenge! Det er verken stemningsfullt, skummelt, har godt gameplay eller story..! Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 US tenker jeg. De gidder ikke og gi ut alle demoene likt i hele verden pga. de mener de må oversette spillene til tysk, fransk og spansk før de kan gi de ut i europa. Synes de bare skal gi spillet ut på engelsk først, også tysk, fransk og spansk senre. Så får tyskerene, franskmennene og spanjolerene vente litt ekstar hvis de ikke greier og lære seg engelsk Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen andre som har prøvd? Dette er virkelig noe av det værste tullet jeg har spilt på lenge! Det er verken stemningsfullt, skummelt, har godt gameplay eller story..! 9597351[/snapback] dårlige greier ja.......testa bioshock demoen og den var mye bedre på alle måter.Den var faktisk spooky også. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg prøvde det ikke i mange minuttene, men synes det var god grafikk. Alt annet var elendig. Blant annet frameraten. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har ikke prøvd det men jeg skal prøve det senere i dag. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg prøvde det ikke i mange minuttene, men synes det var god grafikk. Alt annet var elendig. Blant annet frameraten. 9597947[/snapback] argh irriterer meg asse.. driver og laster det nå .. men når du sier det er dårlig framerate så gidder jeg ikke prøve det engang .. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, for meg har frameraten utrolig mye å si for et spill. Jeg orker bare ikke å spille et spill hvor tingene ikke beveger seg smooth. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Prøvde det på min bror sin kraftige PC, og jeg syntes det var utrolig kult. Likte det at man kan bytte mellom personene.. Sverd dama var ganske gøy Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, for meg har frameraten utrolig mye å si for et spill. Jeg orker bare ikke å spille et spill hvor tingene ikke beveger seg smooth. 9598228[/snapback] framerate har alt å si for meg også .. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Var da stabil og fin framerate på ps3 demoen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Blah jeg orker ikke en framerate diskusjon til.. Tydeligvis er det noen som er fornøyd med 20-30 FPS i et spill .. og kaller det "smooth" .. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hvorfor er grafikk så viktig plutselig?:S og framerate.. gameplay er alt, grafikk er bonus. som sagt jeg syns jericho demoen hadde god grafikk og gikk veldig smooth, men gameplay er ikke for meg .. derfor det ikke lander i min hylle.. men men framerate er vel alt:O Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Spillet hadde kanskje lav FPS, men jeg merket ikke noe framedrops forhold til pc versjonen =/ Uanz så sugde spillet ballerusk. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja satt ikke å talte frames, men som det er sagt tidligere så var det ingen framedrops. Men gameplayet var ikke helt for meg. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 HAr kun testet X360 demoen, og må faktisk si at jeg digga spillet:) Slike spill er knallmoro og dette blir et garantert. Vurderer å laste ned Ps3 versjonen for å se om det er noen forskjell mtp. framerate, grafikk osv. Utifra hva jeg har hørt så er det noe hakking osv. på Ps3 versjonen og det kan vi jo ikke ha noe av.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ps3 versjonen kjørte helt glatt hos meg, ikke noen problemer whatsoever.. samme med skate btw, var jo noen som sa det lagga:S Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Skate merket jeg en del framedrops, men jericho merket jeg ikke Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lav framerate og ikke noe spesielt kult å spille, ikke skummelt what so ever. Nei, ingenting å hente her! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hvorfor er grafikk så viktig plutselig?:S og framerate.. gameplay er alt, grafikk er bonus. som sagt jeg syns jericho demoen hadde god grafikk og gikk veldig smooth, men gameplay er ikke for meg .. derfor det ikke lander i min hylle.. men men framerate er vel alt:O 9598328[/snapback] framerate = gameplay .. lav framerate fører til ræva gameplay .. jeg er ikke opptatt av god grafikk og bytter høy FPS mot bra grafikk any time! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå