Carl Sagan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Her skal det være kommentarer til mitt prosjekt FanBox MHV Todda7 Endret 5. oktober 2007 av Patience Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Der kom kommentar tråden ja, legg en link inn i arbeidsloggen Men dette kan nok bli bra, men kommer det noen sketchup skisser i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Blir du ikke ør i hodet av viftebråk etterhvert? Eller er du en av dem som ikke sitter ved PC-en 24/7? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er vell i overkant med vifter? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Der kom kommentar tråden ja, legg en link inn i arbeidsloggen Men dette kan nok bli bra, men kommer det noen sketchup skisser i nærmeste fremtid?9597301[/snapback] Når jeg får den i stand, kommer det sketchup Regner med i morgen. Blir du ikke ør i hodet av viftebråk etterhvert? Eller er du en av dem som ikke sitter ved PC-en 24/7? 9597304[/snapback] Er foran PC-en 24/7 ja, men skrur bare volumet på forsterkeren litt høyre opp Er vell i overkant med vifter? 9597307[/snapback] Det blir aldri for masse av det gode når det gjelder kjøling. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Har noen spørsmål til dere: Noen lett plass å få tak i termisk tape? Det som følger med er helt ubrukelig. Noen bra sider å laste opp mange bilder på likt? Den jeg bruker nå (Picstation) klarer ikke å vise bildene, kun i thumbnail. Klarer ikke på denne maskinen ihvertfall. Får dere bildene opp når dere trykker på dem? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har noen spørsmål til dere: Noen lett plass å få tak i termisk tape? Det som følger med er helt ubrukelig. Noen bra sider å laste opp mange bilder på likt? Den jeg bruker nå (Picstation) klarer ikke å vise bildene, kun i thumbnail. Klarer ikke på denne maskinen ihvertfall. Får dere bildene opp når dere trykker på dem? 9597342[/snapback] Kan du ikke bare laste opp bildene her? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Har noen spørsmål til dere: Noen lett plass å få tak i termisk tape? Det som følger med er helt ubrukelig. Noen bra sider å laste opp mange bilder på likt? Den jeg bruker nå (Picstation) klarer ikke å vise bildene, kun i thumbnail. Klarer ikke på denne maskinen ihvertfall. Får dere bildene opp når dere trykker på dem? 9597342[/snapback] Kan du ikke bare laste opp bildene her? 9597499[/snapback] Max 30mb.... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Jepp, skjermkortet mitt var temmelig dødt. Litt artifacts(ikke så mye at det gjør noe), men får bluescreen etter 3 sec i windows. Noen som kan sponse meg med et PCI kort? Får kjøpe nytt skjermkort m/ombygningskit når det kommer nye serier (G92 og RV670). Endret 29. september 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 UPDATE er kommet. Gi meg forresten en PM om du har et skjermkortkort liggendes. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Ettersom sponsegiveren var overaskende laber, har jeg kjøpt 2 brukte PCI kort av typen Hercules S3 4mb. Betalte 150,- inkl. frakt. Da var det isolering, i tilfelle lekkasje. Tenker å smøre neglelakk rundt socket, men dette kan bli noe problematisk ettersom det er vaselin der. Noen som vet om en bra måte å fjerne denne på? Q-Tips og hårføner er vel den beste måten jeg kommer på. Noen som vet om en butikk(helst ikke internettbutikk) der jeg kan kjøpe Armaflex eller Neopren? Funker dette? Edit: Noen som tror de har isolasjonsmateriale på Ahlsell? Endret 30. september 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Jeg vil anbefale deg å bruke http://imgbay.org fremfor imageshack. Endret 30. september 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg