phewBAR Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 På tredje eller fjerde brett Kommet til å en stor jævla edderkopp robot.. har skyti på beina, klart å hoppe på den. Men hva skal jeg gjøre nå? Er 'inne' i den, ser en stor slags plasma vegg.. men den tar null skade om jeg skyter på den. Finner ingen andre steder hvor jeg kan få tatt kvelden på denne jævelen. Skal ut å lufte bikkja en tur nå, håper noen har ett svar til meg når jeg kommer inn. Skal klare det her før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Svar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Scarabs er ganske lette å ta ned, skyt først såpass mye på dem at de går ned (helst med tanks eller den typen tungt artilleri) og når de er nede på kne, rull bak dem og skyt ennå litt mer. Du vil da se en glødende rød sak, som er "the core", skyt denne og den går ned.Husker at jeg slet mye med denne selv, men det er bare å gi den nok damage til at dekselet som ligger over coren blir borte. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 du er på feil sted, power cellen ligger under turreten. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ikke første eller tredje etasje, men andre etasje.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Takk takk! Der ble den blåst i filler! Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må ikke nødvendigvis skyte i stykker bena først, hvis du har noe som flyr kan du egentlig bare fly til toppen av den og hoppe ut. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 du er på feil sted, power cellen ligger under turreten. 9597069[/snapback] Brukte vel 30 min på å finne ut det vi. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gratulerer! Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det er også ein mulighet å knuse bakdelen på den rett under turreten og da raser veggen og du kan skyte rett på power coren uten å bruke ti på å få den te å setta seg ned, men de e kjekkare å hoppa på og drepa manskapet som ein må i 2en og deretter hive ein granat der den hører hjemme :!: og stikke av!! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Emnetittel er under tre ord. Vennligst bytt den ellers blir tråden stengt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Andre gangen du møter scarabs.. kan du strengt talt bare fly over dem, hoppe av/lande på toppen og sprette rett inn til plasmaveggen. Man bruker vel et halvt minutt per scarab på den måten, men det er fantastisk flott kamp hvor man gjerne kan prøve og feile litt. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Brukte en ganske god tid selv på å finne det svake punkte Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 du trenger ikke skyte den ned i det hele tatt, det skal være mulig og se den du skal skyte på bare du er langt nok vekke kansje prøve med sniper? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det var nå en merkelig topic her, da. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg