Gå til innhold

Hvordan *** Halo 3

phewBAR

Anbefalte innlegg

På tredje eller fjerde brett

Kommet til å en stor jævla edderkopp robot.. har skyti på beina, klart å hoppe på den. Men hva skal jeg gjøre nå? Er 'inne' i den, ser en stor slags plasma vegg.. men den tar null skade om jeg skyter på den. Finner ingen andre steder hvor jeg kan få tatt kvelden på denne jævelen.

Skal ut å lufte bikkja en tur nå, håper noen har ett svar til meg når jeg kommer inn.

Skal klare det her før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Svar:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Scarabs er ganske lette å ta ned, skyt først såpass mye på dem at de går ned (helst med tanks eller den typen tungt artilleri) og når de er nede på kne, rull bak dem og skyt ennå litt mer. Du vil da se en glødende rød sak, som er "the core", skyt denne og den går ned.

Husker at jeg slet mye med denne selv, men det er bare å gi den nok damage til at dekselet som ligger over coren blir borte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det er også ein mulighet å knuse bakdelen på den rett under turreten og da raser veggen og du kan skyte rett på power coren uten å bruke ti på å få den te å setta seg ned, men de e kjekkare å hoppa på og drepa manskapet som ein må i 2en og deretter hive ein granat der den hører hjemme :!: og stikke av!!

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...