Gå til innhold

htc tytn erfaringer?

Foxtrot-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har snust litt på HTC TyTn, og er ute etter erfaringer.

Nå som TyTn II kommer ut i butikkene, er det mulighet for at TyTn vil synke i pris?

Hva vil skje på bruktmarkedet. Hvor får man lastet ned nødvendige oppdateringer?

9597029[/snapback]

Hei

TyTN vil nok falle i pris, ettesom den er på vei ut av markedet. Telefonen er en veldig bra PDA telefon, med mange funksjoner. Det at du kan oppgradere den gratis til Windows Mobile 6 er heller ikke noe minus :)

Nødvendige oppdateringer laster du ned fra supportsiden til HTC.

Lenke til kommentar
hmm men blir telefonen fort ripete, hvor lenge har du hatt den, er på utkikk etter en pent brukt en. Blir det slark i når du har dratt tastaturet ut og inn mange ganger?

Hvordan er det å bruke den med en gang. Er den veldig klumpete?

9617833[/snapback]

Den kan virke ganske stor i starten, kjenner den i lomma og sånt, men jeg har vendt meg til det etterhvert. Min har noen riper, men det er fordi den fikk litt dårlig behandling på fylla i forrige uke. Den var strøken inntil den tid. Det skal ikke være noe problem om man behandler den fint. Slark har jeg ikke merka noe til, stram og god enda

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i en uke nå, og må si jeg er fornøyd :). Den er stor, men ikke noe problem. Kjøpte den brukt på internett, så den har allerede vært brukt i to mnd., men ikke noe problem med at den blir slarkete, hvertfall ikke enda. Den har noen spor som den blir klikket på plass i når man tar den ut og slår den sammen, så dette hjelper til å holde den stram.

Anbefalles på det varmeste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...