Foxtrot-1 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har snust litt på HTC TyTn, og er ute etter erfaringer. Nå som TyTn II kommer ut i butikkene, er det mulighet for at TyTn vil synke i pris? Hva vil skje på bruktmarkedet. Hvor får man lastet ned nødvendige oppdateringer? Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har snust litt på HTC TyTn, og er ute etter erfaringer.Nå som TyTn II kommer ut i butikkene, er det mulighet for at TyTn vil synke i pris? Hva vil skje på bruktmarkedet. Hvor får man lastet ned nødvendige oppdateringer? 9597029[/snapback] Hei TyTN vil nok falle i pris, ettesom den er på vei ut av markedet. Telefonen er en veldig bra PDA telefon, med mange funksjoner. Det at du kan oppgradere den gratis til Windows Mobile 6 er heller ikke noe minus Nødvendige oppdateringer laster du ned fra supportsiden til HTC. Lenke til kommentar
dozer300 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har snust litt på denne jeg også, men hvordan er tastaturet på den? har hørt at det er en drøm å bruke fra noen mens andre sier det er helt horribelt. Noen som har den/har prøvd det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 tastaturet er veldig bra, men jeg er litt skuffa over kameraet. har den selv, men skal kjøpe meg tytn2. så min havner nok på bruktmarkedet en av dem kommende ukene Lenke til kommentar
dozer300 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hmm men blir telefonen fort ripete, hvor lenge har du hatt den, er på utkikk etter en pent brukt en. Blir det slark i når du har dratt tastaturet ut og inn mange ganger? Hvordan er det å bruke den med en gang. Er den veldig klumpete? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hmm men blir telefonen fort ripete, hvor lenge har du hatt den, er på utkikk etter en pent brukt en. Blir det slark i når du har dratt tastaturet ut og inn mange ganger?Hvordan er det å bruke den med en gang. Er den veldig klumpete? 9617833[/snapback] Den kan virke ganske stor i starten, kjenner den i lomma og sånt, men jeg har vendt meg til det etterhvert. Min har noen riper, men det er fordi den fikk litt dårlig behandling på fylla i forrige uke. Den var strøken inntil den tid. Det skal ikke være noe problem om man behandler den fint. Slark har jeg ikke merka noe til, stram og god enda Lenke til kommentar
Foxtrot-1 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har hatt telefonen i en uke nå, og må si jeg er fornøyd . Den er stor, men ikke noe problem. Kjøpte den brukt på internett, så den har allerede vært brukt i to mnd., men ikke noe problem med at den blir slarkete, hvertfall ikke enda. Den har noen spor som den blir klikket på plass i når man tar den ut og slår den sammen, så dette hjelper til å holde den stram. Anbefalles på det varmeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå