Alte-to Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hei. poster på gamer.no, men gjelder også amobil.no osv... når jeg, fredlig og rolig browser en side, så skvetter jeg like mye hver gang en film/annmeldese spilles i det lille vinduet i artikkelen jeg leser volumet på PC-en er som regel litt høyt pga musikk etc spilt i løpet av en dag Lurer på om det er noen config noen plass jeg kan slå av at videoklippene Deres starter automatisk?? TA Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Lurer på om det er noen config noen plass jeg kan slå av at videoklippene Deres starter automatisk?? 9597019[/snapback] Vi har en utfordring når det gjelder Internet Explorer og vårt videosystem. Alternativet er at videoene ikke fungerer i det hele tatt for Internet Explorer-brukere. En mulig løsning for deg (inntil vi finner en løsning), er å bruke FireFox eller Opera som nettleser i steden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dersom dette er et problem for de som bruker explorer. Hvorfor ikke lage en lang fade in på videoen slik at man rekker å reagere? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 takker for svar Dere er nå klar over saken da skjønner jeg^^ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sitter med samme problem selv og håper det snart blir fikset da det er totalt uaktuelt for meg å skifte browser. Folk kan argumentere hvor mye de vil om hvordan det er blomster og grønne skoger med både Opera og Firefox, jeg har aldri hatt problemer med Internet Explorer og sikkerhet er ikke et problem om man bruker hodet. Holder meg til minimalt av ekstraprogrammer. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hadde vært kjempeflott om dere finner en løsning på dette problemet. At videoer autoavspilles finner jeg utrolig irriterendes. Faktisk nesten like morsomt som reklamer med lyd *grøss*. Akkurat nå holdt jeg på å lese TEST: Medion GoPal E3315, og begynte å lure på hva pokker denne klikkelyden var. Fant ut etter hvert at det var videoen i bunnen av artikkelen som hadde kjørt i gang. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hadde vært fint om dere fikk fjernet denne funksjonen. At den ikke lar seg slå av i IE høres ut som dere bruker en dårlig avspiller, fjern den helt eller bruk linker til filmene. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gjøres det noe med dette? Det har vært sånn i flere måneder og er enormt irriterende. Det værste er når det er en *lang* artikkel med flere videoer som starter på likt Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Du sier noe der ja Kahuna hehe Men, nå burde HW.no Admin følge opp saken snart! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nesten så man kan mistenke at de gjør det for å øke utbredelsen av ikke-MS produkter. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nesten så man kan mistenke at de gjør det for å øke utbredelsen av ikke-MS produkter. I såfall støtter jeg de 100%. ^_^ Hvorfor ikke FF/Opera, Kaaos? Greit nok at IE funker fint for deg, men det er ikke noen grunn til å ha prinsipper mot en liten browser på 10-20 megabyte. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det finnes heller ingen grunn til å mer enn 1 browser så lenge den fungerer 100% optimalt med alle nettsider. Greit nok med Firefox eller Opera, men det blir litt overflødig synes jeg. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Henger meg på hylekoret her. Det må da være mulig. Jeg har ikke noe problemer med dette på andre siter som har videoer på sidene sine. VG, Aftenposten, Dagbladet og slikt. De spiller ikke av før jeg ber om det. Det er tross alt en stor majoritet som bruker IE. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvis dere ikke klarer å løse det på annen måte kan dere vel samle videoene på en egen side? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har dere løst problemet? Bare lurer siden det er en stund siden jeg har blitt plaget med autostarting av videoer... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Henger meg på hylekoret her. Det må da være mulig. Jeg har ikke noe problemer med dette på andre siter som har videoer på sidene sine. VG, Aftenposten, Dagbladet og slikt. De spiller ikke av før jeg ber om det. Det er tross alt en stor majoritet som bruker IE. Problemet har blitt løst for en uke tilbake, men siden det har vært flere tråder om saken har denne blitt glemt litt av. ØysteinT: Aftenposten har forøvrig det problemet i Opera hvertfall, lettere irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå