Gå til innhold

Innkjøring av tohatsu 25hk, 2006modell ?

baat94

Anbefalte innlegg

Hei..

No har eg då kjøpt inn en tohatsu 25hk, 2006 modell.

Åsså lure eg på kor mange timar den skal kjørast inn og litt sann..

Nokken som veit kor mange timar den skal kjørast inn, og kordan ?

Takker på forhånd for svar : ) :thumbup:

post-109111-1191017018_thumb.jpg

Endret av baat94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i grunn bare å sørge for at den får litt ekstra smøring noen tanker og unngå å kjøre så mye på full gass. La den gjerne gå lit på tomgang første gang den startes. Pass på at det kommer kjølevann ut av kontrolldysa.

Slik gjorde vi det med vår 05 mod, den fungerer fortsatt veldig bra

Lenke til kommentar
Er i grunn bare å sørge for at den får litt ekstra smøring noen tanker og unngå å kjøre så mye på full gass. La den gjerne gå lit på tomgang første gang den startes. Pass på at det kommer kjølevann ut av kontrolldysa.

Slik gjorde vi det med vår 05 mod, den fungerer fortsatt veldig bra

9598012[/snapback]

Takk,takk : )

Lenke til kommentar
Siden den er ny, regner jeg med at du kjøpte den av en forhandler, men synes det var rart at ikke han informerte om hvordan det skulle gjøres da, pleide alltid og gjøre det der jeg jobbet før.

9602294[/snapback]

mottorn e en 2006modell, overligger fra ifjord. Dei eg kjøpte den av hadde kjørt rett opp på en holme, så det var knekt av en liten del på undervanshuset, og driv-akselen var av. Så no e den snart fiksa og eg må kjøre den inn.

Lenke til kommentar
Beklager hvis jeg misforstår her, men har de du kjøpte motoren av kjørt den inn? I såtilfelle trenger jo ikke du og kjøre den inn igjen?

9607738[/snapback]

Dei kjørte mottorn rett på en holme første dagen dei brukte den, å de viser ikkje at den har vør starta på pluggane å stempela..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...