bludge Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ha ein Acer LCD AL1917 - Eg fåkje aktivera DVI på skjermen, så må bruke det analoge uttaket.. Noken som veit keleis eg kan aktivera DVI? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det hender faktisk at skjermer "krasjer". Forsøk å koble strømmen helt fra, og koble til igjen. Er verdt et forsøk. Funker i hvert fall på min Acer- skjerm, når den er vrang en sjelden gang i blant. Lenke til kommentar
bludge Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 nei, det gåkje.. kammeraten min ha same skjermen.. han ha samme problemet.. kan ikkje bruke den digitale kontakten.. må bruke analoge.. så e nok nåke som må aktiverast :/ Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Vel, da kan jeg ikke hjelpe. På jobben har jeg vel rundt 40 Acer-skjermer i drift, halvparten på DVI, og halvparten på VGA- kontakt. Det er ikke noe der som på "aktiverast" på noe vis. De finner datamaskinene og bildet de skal vise helt av seg selv. Det er snakk om AL 1916- skjermer, hvis jeg husker rett. Edit- er du sikker på at du ikke forveksler med at du må aktivere den ekstra skjermen i windows? Høgreklikk på skrivebordet, velg fanen "innstillinger", og aktiver skjermen? Hak evt. av for "Utvid Windows- skrivebordet til denne skjermen". Endret 28. september 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå