Footy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Dette er samme RAM sant? Jeg ser ikke feil eller noe... dissa og dissa har 2 gig av dissa fra før, i så fall har de falt 1200 kroner siden jeg kjøpte de. Vurderer sterkt oppgraderingen til 4gig pga prisen Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er to forskjellige modeller, men de har like default specs... C4D C4DHX Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 ookay... Men hva er egentlig forskjellen på de? og hvordan finne ut hvilke jeg har fra før? Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skal du bruke de sammen med dine gammle indentiske brikker? Det er ikke anbefalt å kombinere gamle med nye brikker, selv om de er helt identiske. Du risikerer et ustabilt system. Men det kan gå vis du er heldig. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Vel planen var å bruke de sammen de jeg har, men hvordan finner jeg ut om jeg har C4D eller C4DHX? Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Det står som regel på brikkene. Jeg tror ikke det er noen praktisk forskjell på brikkene. Du skal være meget uheldig om du får noen problemer med å kjøpe de billigste. Her har du bilde av DHX. "The Twin2X2048-6400C4DHX is a 2048MByte matched pair of DDR2 SDRAM DIMMs built using Corsair’s latest high performance heat sink with Dual-Path Heat Xchange (DHX) technology. This part delivers outstanding performance in the latest generation of dual-channel DDR2-based motherboards. It has been tested extensively in multiple DDR2 motherboards to ensure compatibility and performance at its rated speed. This memory has been verified to operateat 800MHz at the low latencies of 4-4-4-12." "The Dominator Series Twin2X2048-6400C4D is a 2048 MByte matched pair of DDR2 SDRAM DIMMs built using Corsair’s latest high performance heat sink with Dual-Path Heat Xchange (DHX) technology. This part delivers outstanding performance in the latest generation of dual-channel DDR2-based motherboards. It has been tested extensively in multiple DDR2 motherboards to ensure compatibility and performance at its rated speed. This memory has been verified to operate at 800MHz at latencies of 4-4-4-12. The Twin2X2048-6400C4D comes with Enhanced Performance Profiles (EPP), the open standard for performance module SPD’s jointly developed by Corsair and NVIDIA. EPP SPD’s on Corsair modules allow users to automatically configure EPP enabled motherboards with aggressive memory performance settings, for maximum memory and system performance. Performance of these modules incorporating DHX can be further enhanced by using the optional Dominator Airflow Fan, for even more cooling and protection." Endret 29. september 2007 av Errorhead Lenke til kommentar
Footy Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 ok de jeg har ser ikke ut som de på bildet der. så da regner jeg med jeg har C4D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå