BonoU2 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nå har Xbox 360 min vært på reperasjon i tyskland i 3 uker. Han som henta maskina sa det kom til å ta mellom en og tre uker, men nå har det jo gått tre uker! Hvor lang tid tok det for dere? Er det normalt at det tar SÅ lang tid? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Nå har Xbox 360 min vært på reperasjon i tyskland i 3 uker. Han som henta maskina sa det kom til å ta mellom en og tre uker, men nå har det jo gått tre uker! Hvor lang tid tok det for dere? Er det normalt at det tar SÅ lang tid? 9596746[/snapback] Jeg venta i 2 1/2 uker så fikk jeg min tilbake . Men jeg fikk ikke red rings of death, fikk "to play this game, put it an xbox 360 console" på alle spillene og ingen riper eller noe slikt, med det så fikk jeg helt ny konsoll etter 2 1/2 uker Endret 28. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei første gangen jeg hadde boxen på rep. tok det ca 2 uker, mens andre gang som var for et par uker siden så ble jeg veldig positivt overrasket. Fikk den tilbake etter 8 dager Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Det var "red ring of death" jeg fikk ja... Men hvorfor tar det så lang tid for meg da? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Det var "red ring of death" jeg fikk ja...Men hvorfor tar det så lang tid for meg da? 9596971[/snapback] Prøv å kontakte dem og pirk litt på dem så hjelper deg deg sikkert videre! Endret 28. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 "to play this game, put it an xbox 360 console" hehehe, er det det som står når man pakker 360-spilla i en vanlig dvd-spiller?? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg fikk tilbake min 7 dager etter jeg leverte den til DHL. Ble veldig imponert over hastigheten på rep. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Har bestemt meg for å "mase" litt på dem nå... Noen som vet mailadressa dems? Tør ikke snakke engelsk med dem over telefon assa Endret 28. september 2007 av BonoU2 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har bestemt meg for å "mase" litt på dem nå...Noen som vet mailadressa dems? Tør ikke snakke engelsk med dem over telefon assa 9597198[/snapback] Betyr det at du klarte å finne en nordmann eller svenske på supporten da du sendte den inn? Min Xbox har forøvrig brutt ned for andre gang og jeg gleder meg ikke til å måtte stave navn og adresse for en/ei som knapt nok kan engelsk, igjen Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nå har Xbox 360 min vært på reperasjon i tyskland i 3 uker. Han som henta maskina sa det kom til å ta mellom en og tre uker, men nå har det jo gått tre uker! Hvor lang tid tok det for dere? Er det normalt at det tar SÅ lang tid? 9596746[/snapback] fikk min 360 tilbake 10 august etter ROD feil. Tok 6 uker hos meg Bør ha blitt bedre nå for i sommer var det ROD kaos. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hey, ser noen skriver om disse ripe problemene på xbox 360 jeg kjenner ganske mnage med 360 men ingen har det problemet :S Er det veldig vanelig problem eller er det ganske uvanelig? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Sendte inn min boks for over 1 måned siden nå. Ringte Support i går, og fikk høre at hvis jeg ventet i 10-12 daga og prøvde å ringe på nytt da så burde den være på vei hit. Seriøst. Jeg er forbanna. Ringte for to uker siden, og da ble jeg fortalt at jeg kunne forvente den tilbake i løpet av forrige uke. Jævla kundesupport. Skal faen ringe den norske supporten i morgen og kreve ny konsoll. Har til nå pratet med UK support fordi de prater bedre engelsk enn de norske prater norsk, men jeg må vel ta kontakt med den norske for å få forklart reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå