Gå til innhold

Xbox 360 på reperasjon i Tyskland...

BonoU2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har Xbox 360 min vært på reperasjon i tyskland i 3 uker. Han som henta maskina sa det kom til å ta mellom en og tre uker, men nå har det jo gått tre uker! :(

Hvor lang tid tok det for dere? Er det normalt at det tar SÅ lang tid?

9596746[/snapback]

Jeg venta i 2 1/2 uker så fikk jeg min tilbake :) . Men jeg fikk ikke red rings of death, fikk "to play this game, put it an xbox 360 console" på alle spillene og ingen riper eller noe slikt, med det så fikk jeg helt ny konsoll etter 2 1/2 uker :thumbup:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å "mase" litt på dem nå...

Noen som vet mailadressa dems? Tør ikke snakke engelsk med dem over telefon assa  :blush:

9597198[/snapback]

Betyr det at du klarte å finne en nordmann eller svenske på supporten da du sendte den inn?

Min Xbox har forøvrig brutt ned for andre gang og jeg gleder meg ikke til å måtte stave navn og adresse for en/ei som knapt nok kan engelsk, igjen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå har Xbox 360 min vært på reperasjon i tyskland i 3 uker. Han som henta maskina sa det kom til å ta mellom en og tre uker, men nå har det jo gått tre uker! :(

Hvor lang tid tok det for dere? Er det normalt at det tar SÅ lang tid?

9596746[/snapback]

fikk min 360 tilbake 10 august etter ROD feil.

Tok 6 uker hos meg :mad:

Bør ha blitt bedre nå for i sommer var det ROD kaos.

Lenke til kommentar

Sendte inn min boks for over 1 måned siden nå.

Ringte Support i går, og fikk høre at hvis jeg ventet i 10-12 daga og prøvde å ringe på nytt da så burde den være på vei hit.

Seriøst.

Jeg er forbanna.

Ringte for to uker siden, og da ble jeg fortalt at jeg kunne forvente den tilbake i løpet av forrige uke.

Jævla kundesupport.

Skal faen ringe den norske supporten i morgen og kreve ny konsoll. Har til nå pratet med UK support fordi de prater bedre engelsk enn de norske prater norsk, men jeg må vel ta kontakt med den norske for å få forklart reklamasjonsretten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...