Kakemonsteret Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hei igjen folkens! endelig har jeg fått de nye delene mine, altså epox kortet fra databutikken.com og xp1600 og 512 ddram. satser på at det svinger!! og jeg har en alpha 8045 kjøler, og det er da problemet oppstår, hvor ca mye goop (arctic silver II) trenger man? ca 1 mm, eller noe.... tar imot alle råd med et takk og en klem .... :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Sjekk ut http://www.arcticsilver.com!!!!! Følg instruksene for ArcticSilver II. Jeg gjorde dette og kjører nå en Alpha 8045 med en 19 db papst oppå en vanlig t-bird@1553,9mhz PÅ UTROLIGE 46c IDLE og 52c FULL LOAD. Jeg må inrømme at jeg er litt stolt !LoL! BobboZ Lenke til kommentar
Howard Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: Athlon Power skrev (2002-01-03 23:06):UTROLIGE 46c IDLE og 52c FULL LOAD Fine greier, men installer VCool, så tenker jeg idle-tempen faller ned mot 35C! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 46 grader idle er jo ikke så veeeldig kaldt da... men, det kunne jo selvsagt vært verre. :smile: Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har en Athlon 1GHz som lå på 50C idle når jeg brukte superorb kjøleren, fant ut at den var noe dritt, så jeg investerte i en silverado kjøler. temp'n var akkurat lik etter at jeg hadde montert den nye kjøleren, og det var jo litt surt siden kjøleren kosta 750kr! Så jeg tok av kjøleren og prøvde igjen med mindre mengde goop. (Artic SilverII) Smurte det ut med et kredittkort, laget var ca 0,1mm tykt, noen plasser var der så og si ingenting goop. Etter jeg monterte kjøleren og bootet opp lå PC'n på 40C idle, altså en temp forskjell på 10C! (kjører kjøleren på 8V nå, og i skrivende øyeblikk ligger den på 43C) Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 load temp på min amd 1400mhz er 42C! hehe. idle på ca 32C. med taisol cpu vifte og "orginal" goop. :smile: :smile: :smile: (har exxxxxxxtra kjøling, men HYSH!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå