Gordion Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei! Får straks BNTV Digital Kabel-TV, altså DVB-C. Jeg snakket nylig med support å prøvde å finne ut om det i det heletatt gikk an å få inn kanalene igjennom et DVB-C kort til PC, det jeg fikk i svar var at jeg måtte kjøpe deres tuner. Så går det, eller går det ikke? Er det mulig at BNTV har lagt inn en sperre slik at jeg ikke kan bruke hvilken som helst DVB-C dekoder? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du må jo ha er kort for å dekode kanalene og det er mest sannsynlig låst til dekoderen.Tror ikke det finns noen løsning enda ihvertfal Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det finnes en del løsninger for slikt, men ingen "offisielle", samtidig noen av dem er i gråsonenen. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis du må ha kort så avhenger det av kodesystem. Hvis ikke så vil en hvilkensomhelst DVB-C mottaker fungere. (Så framt de bruker DVB-C ) -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå