Gå til innhold

Asus G1S/Asus G2S eller Toshiba X200

vestlia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm....interessante valg...jeg har sittet å tenkt en stund på disse jeg også, i tillegg til hp hdx. den har 20" skjerm så det er neppe noe for deg. akkurat nå er det x200 som er øverst på lista mi ihvertfall....så at den har falt i pris (var på 15200 å nå er den på 14600)

9621890[/snapback]

Hvor var det du fant den til 14600kr?

Jeg bikker egentlig mest mot denne nå, men i og med at DinSide Data oppga at den er 6cm høy, så er jo det drit mye! Også ser den egentlig litt stygg ut på bildet!

Eller hva mener du? Utenom dette synes jeg den er helt topp, og det er bra hvis du kan komme med dine meninger ;)

Bestiller en av de mest sannsynelig før kl. 12.00 i morra, bare til opplysning :whistle:

Lenke til kommentar

se her: https://prisguiden.no/product.php?p...648&view=prices

amentino har den til 14600, men så nå at de ikke hadde den på lager... :dontgetit:

står jo at de skal få den inn den 8.10 men av erfaring tror jeg ikke på sånt før jeg får se det!

For meg er ikke størrelse et problem og jeg skulle vell helst ønske at x200 også hadde 20" skjerm.

Jeg drar endel rundt på lan, men har som regel maskinen min i en rema pose til og fra bilen, så jeg har ikke noe problem med vekta

bruker så å si aldri å kjøre maskin på batteri så det er heller ikke et ankerpunkt hos meg.

Lenke til kommentar

OK, men hvordan synes du utssende er på den?

Så forresten at Amentio har satt opp prisen til 16 746kr.

Denne dataen frister, pga. GPUen og at den kan overklokkes endel. Noe jeg posta i tråden til denna PC-en ;) Skulle bare visst om det var HD-DVD brenner, men så dere hadde svart på det i den offesielle tråden, så der er vel bare leser på den...

Lenke til kommentar
OK, men hvordan synes du utssende er på den?

Så forresten at Amentio har satt opp prisen til 16 746kr.

Denne dataen frister, pga. GPUen og at den kan overklokkes endel. Noe jeg posta i tråden til denna PC-en ;) Skulle bare visst om det var HD-DVD brenner, men så dere hadde svart på det i den offesielle tråden, så der er vel bare leser på den...

9622607[/snapback]

er vel to forskjellige modeller ?

den ene heter x200-21C til 14,6 k mens den andre x2000 -20T til 16,3 k

edit : er faktisk med raskere prossesor den billige!!

Endret av mrfitness
Lenke til kommentar

Ok, blir nok bestilling av denne i morra da ;) Skulle bare likt flere erfaringer med den, og visst om den gikk i 15,4" laptop baggen min :p

Skal du bestille denne også superjorn82? Hadde vært grisefett, så kunne vi delt erfaringer med PC-en, og gitt tips til hverandre, hehe :D

Til mrfitness:

DinSideData testet Toshiba X-200 - 20-T, og denne hadde ikke HD-DVD brenner, og denne koster 18 000kr på Komplett, så det er nok den samme ;)

Er nok bare noen folk på forumet som har surra...

Lenke til kommentar
Ok, blir nok bestilling av denne i morra da ;) Skulle bare likt flere erfaringer med den, og visst om den gikk i 15,4" laptop baggen min :p

Skal du bestille denne også superjorn82? Hadde vært grisefett, så kunne vi delt erfaringer med PC-en, og gitt tips til hverandre, hehe :D

Til mrfitness:

DinSideData testet Toshiba X-200 - 20-T, og denne hadde ikke HD-DVD brenner, og denne koster 18 000kr på Komplett, så det er nok den samme ;)

Er nok bare noen folk på forumet som har surra...

9623120[/snapback]

da bør du hvertfall bestille denne modellen !

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1717549

denne som er linket under er jo dårligere og dyrere ifølge det som står på sidene

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1630690

Endret av mrfitness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...