Koffert Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja hallo. Jeg kjøpte meg Halo3 på releasedagen, og så frem til å kose meg i ferien. I tillegg kjøpte jeg Xbox360 dagen før. Men gjennom hele spillets gang har beskjeden "Your disk is unreadable a) Clean the disk with a soft cloth b) Restart the machine." kommet opp. De første 4-5 gangene tok jeg ut plata og studerte den meget nøye, før jeg konkluderte med at den var helt strøken, og fortsatte og spille. Men feilmeldingen fortsatte å komme, så jeg begynte med taktikken "save & quit" sånn ca hvert 15-20. min. Tidligere i kveld runnet jeg Halo, la disken i coveret, og la det i skuffen. Men nå tenkte jeg at jeg skulle sjekke en siste gang om det faktisk var noe smuss eller riper i plata. Og det kan du ta deg faen på at det var. Jeg har fire tynne riper, ca 0,5-1,0 cm lange; de ligger plassert på et spekter mellom 6-7 cm. Og det som gjør meg forbanna er at de ligger nøyaktig like langt fra kanten, noe som indikerer at Xboxen har gjort det. Hva har jeg krav på, og kan noen (gjerne med liknende erfaringer) rådføre meg, slik at jeg slipper å drite meg loddrett ut i butikken, hvis jeg tar turen ned? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Herregud, er ikke det her fiksa med maskinene enda? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvorfor skulle det være fiksa? men jeg mener å ha hørt at noen spillselskaper erstatter discene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå