Yidaki Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Bare et spørsmål: er det noen andre her som har problem med driverne 41.09 når det gjelder twinview. Når jeg skal se film på tv, er bildet skurrete, og jeg må gå tilbake til 40.72 for å se film....any advices? ) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Mener du skurring ute i kantene ? Er sterkt plaget med det på min maskin. I tillegg så er det mange horisontale streker i bildet, dette gjelder bare når jeg ser film, ikkje i windows. Så jeg tenker at en annen driver burde funke. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Stemmer det..bare i film, men ikke i Windows..er vel bare driverne da som rett og slett er noe feil med Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Prøv TVtool! Same shitt..... Er nokk driveren som er noe kødd med Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Last ned den nyeste nVIDIA-driveren fra http://www.guru3d.com/files/pafiledb.php?a...=category&id=10 Dette burde funke. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Thanx man..den nye driveren du tipset om fungerte glimrende..nå er det bilde både på monitor og tv,....d hadde jeg aldri før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå