Gå til innhold

når kommer GTA IV til Ps3


TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja, trodde det var utsatt fra november til januar jeg, pga Halo 3...

9596595[/snapback]

 

det var vel pga utviklinga til to platformer denne gangen samtidig..rockstar gapa rett og slett over for mykje..tidligere har GTA kun kommet til playstation først så dei har ikkje trengt og tenke på utfordringane til fleire konsollar..

 

gta 1 og 2 kom kansje til pc først...men gta 3 og utover kom til ps2 først og var lenge kun ekslusivt på den platformen..

Lenke til kommentar
Hei er det noen som vet når GTA IV kommer til Ps3?

Kommer det no Special Edition??

JEG GLEDER MEG NO SYKT!!

9596101[/snapback]

 

heidetvardasyndatduikkeglederdegogikkesjekkerigntothegame-

wikipediagoogleellernoenandrenettsiderførduspør

 

og ja!?!?!?!

 

 

EDIT: forøvrig: er det noen som har lagt merke til at forumet filtrerer bort en haug av utropstegnene til OP når man siterer?

Endret av psino
Lenke til kommentar

må si, dette er ett av de store spillene som kommer som jeg absolutt ikke skal ha, voldelige spill som dette burde holde seg vekke fra det som kalles spill, alt gta går ut på er å bange hodet med balltre, motorsag og anent på helt uskyldige mennesker, at dette spillet er tillat i det hele tatt er en tragedie, NED MED GTA!

Lenke til kommentar

Shit du minner meg om han gubben som mener at spill skaper alt mulig dritt. GTA går da strengt tatt ikke ut på å slå til folk med balltre, hogge av hodet og lignende.

GTA er et spill med masse frihet, gode oppdrag, gameplayet er max perfekt.

At du spiller GTA for å hugge av hodet til folk er en annen sak, jeg spiller det pågrunn av den gode friheten, som jeg kan nyte når jeg er ferdig med alle "volds" oppdragene i følge deg.

GTA IV er et av de store spillene jeg gleder meg til.

Lenke til kommentar
må si, dette er ett av de store spillene som kommer som jeg absolutt ikke skal ha, voldelige spill som dette burde holde seg vekke fra det som kalles spill, alt gta går ut på er å bange hodet med balltre, motorsag og anent på helt uskyldige mennesker, at dette spillet er tillat i det hele tatt er en tragedie, NED MED GTA!

9598151[/snapback]

 

det er det mennesker gjør omkring på kloden, derimot så handler gta om crime syndicate, noe som er spennende å spille, gta er ekstremt voldelig hvis du tar den frie veien.. Ellers så er oppdraga mer om det kriminelle og hvordan det fungerer, det jeg elsker mest. + de har alltid hatt gode dialoger i spilla, kule cutscenes, mange varierte oppdrag osv..

 

er en grunn til at det er populært som fy og at xbox virkelig tjener på å få det her.

Lenke til kommentar
forskjellige meninger skaper forskjellige personer, thats what i always say... isåfall, bare sier min mening liksom :p at jeg misliker det, hehe

9598208[/snapback]

Du har din fulle rett til å mene at det ikke er noe særlig. Men denne uttalelsen..

alt gta går ut på er å bange hodet med balltre, motorsag og anent på helt uskyldige mennesker

..er rett og slett feil. Det hadde du nok visst om du hadde spillt gjennom spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...