Sandsvei Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hei, Kjøpte meg et WinTV-PVR 150 kort i dag. Har fått inn signal å finner de kanale jeg skal ha osv. Men fjernkontrollen vil ikke instalere seg. I enhetsbehandling står "eHome infrared transciever" under de spørsmålstegn greiene. Jeg har prøvd å instalert å lasta ned driverne flere ganger. Men den vil bare ikke instalere seg. Aner ikke hvorfor. Noe tips? EDIT: Kan og nevne at driverne å CD-en som fulgte med var helt ubrukelig. Ingen form for autorun eller setup.Bare en masse random filer med mye rare tall i forskjellige mapper. Hvordan kan de forvente at folk skal skjønne noe av det? Endret 28. september 2007 av Sandsvei Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Det er jo helt fjern hele greia. Enten er det umulig å skifte kanal, ellers så vil den ikke fungere i fullscreem. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei! Hvilket prg. bruker du for å se TV? Hvilket opperativ system? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 WinTV,WinTV2000 og Media Portal. Media Portal er den som fungerer best til meg har jeg funnet ut. Men den henger seg bare om jeg setter på at den skal starte i fullscreen. Så det er sykt plagsomt. Så jeg må fininnstille den hveer gang jeg skal se på. Men poenget med tråden var at jeg ikke får fjernkontrollen til å fungere.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ... Kan og nevne at driverne å CD-en som fulgte med var helt ubrukelig. Ingen form for autorun eller setup.Bare en masse random filer med mye rare tall i forskjellige mapper. Hvordan kan de forvente at folk skal skjønne noe av det? 9596029[/snapback] Siste fil på CDen din er et setupprogram: SoftMCE_Encoder_Setup_1_2_2 4250. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Jamman, den fungerer ikke. Kommer bare at jeg har en modell som ikke passer elns. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) WinTV,WinTV2000 og Media Portal. Media Portal er den som fungerer best til meg har jeg funnet ut. Men den henger seg bare om jeg setter på at den skal starte i fullscreen. Så det er sykt plagsomt. Så jeg må fininnstille den hveer gang jeg skal se på. Men poenget med tråden var at jeg ikke får fjernkontrollen til å fungere.. 9597869[/snapback] I MediaPortal: - Gå inn i setup Fikse fjernkontroll: Velg [Remote] - Huk av MCE (samme system). PS: I generell - velg "start in fullscreen" Du svarte ikke på OS. Jeg ber deg ikke svare på spørsmål fordi det er gøy - men fordi det er relevant. Mottakeren til fjernkontrollen er en USB-sak, ikke sant? Produsert av SDK/SMK(husker ikke helt) Endret 29. september 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå