TheClown Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Heisann. Jeg har et problem. Jeg har en .exe fil jeg må ha på datan. Problemet er bare det at jeg ikke kan la den gå ut på internett. Hvilke måte er den enkleste å hindre .exe fila fra å få internett-tilgang. Helst uten installasjon av antivirus-programmer osv. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Vel, det du trenger er en applikasjon som kan forhindre at fila 'kobler' seg opp mot internett, og det er nærliggende å tro at det enkleste er en brannmur. Endret 28. september 2007 av norbat Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kontrollpanel->Windows Brannmur->Ikke tillat unntak->unntak-> Legg til .exe som ikke skal på nett. Gå på egenskaper til exe filen og trykk på endre ommråde. Velg egendefinert liste og skriv "127.0.0.1" uten gåsetegnene og trykk ok. Nå skal ikke det programmet komme på nett Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Takk, det funket bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå