hans A Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Har en Nokia 5300 som bare har en standytid på 2 dager, selv om de reklamerer med opp til 223 timer. (over 9 dager) Finnes det noe man kan skru av for å øke standbytiden? Synes Nokia driver falsk reklame på den modellen. Har en annen nokia som reklamerer med opp til 300t standby. Og den holder faktisk så lenge. Endret 28. september 2007 av hans A Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Generelt bruk mobilen minst mulig, skru ned lysstyrke, sett i flymodus om ønskelig/mulig, skru av blåtann osv.. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Ser ut som allt dette er gjort. Skjønner bare ikke hvordan de kan påstå at batteriet kan holde i over 9 dager. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei! Jeg har også fått et syykt irriterende problem med min Nokia 5300. Der som ladepluggen skal stikkes inn i telefonen, har pluggen i telefonen på en måte løsnet sånn at den er lengre ned, og dermed får ikke kontakt med ladepluggen! Enormt irriterende, men heldigvis har jeg en Nokia 5200 deletelefon jeg kan lade batterier med, men må jo bytte batterier og styre og sånt da, så hadde vært best og fått det til igjen på min egen. Går det an å skru opp telefonen og kanskje fikse det på egen hånd? Ser ut som noen ganske små skruer der med torx-spor, hvor får man kjøpt sånn skrujern ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå