JBJ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg har prøvd å inkludere noen figurer jeg har lagd i xfig i et latex dokument. Dette har jeg gjort på følgende måte: eksportert figuren fra xfig som "Combined PS/Latex (both parts)", så har jeg lagt den inn i latex filen med \begin{figure} \input{test.pstex_t} \end{figure} men når jeg kjører latex på dokumentet mitt får jeg alltid en "Undefined control sequence. }}}}" feil i filen test.pstex_t. Grunnen til at jeg vil at dette skal fungere er fordi dette er den eneste måten jeg har funnet som gjør at det skal være mulig å inkludere latex tekst i bildet. Så da lurte jeg på om det var noen som visst om noen måte å ordne dette på, eller om det var noen annen måte å inkludere latex tekst i et bilde. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 spør heller i den middels store LaTeX-tråden her Lenke til kommentar
JBJ Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Takk du. Den tråden hadde ikke jeg sett. Da spør jeg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå