HrSteen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 En liten tur ut i finværet for å nyte de siste dagene med lys før mørketiden slår inn for fullt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nydelige farger, og jeg liker silhuettene. Liker hvordan alt sklir gradvis over i hverandre, utenom forgrunnen i bilde. Croppen på bildet passer bra her. Får også en veldig naturlig følelse av personene i forgrunnen, gutten som er litt nysjerrig, og moren (eller noe), som er med. Skulle kanskje ønske jeg så skille mellom fjell og vann litt bedre. Men er litt uenig med meg selv her For det er også noe av det jeg liker ved bildet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Får en slik: lykkelig familie følelse, knallflott bilde! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Det er ikke moren, men tanten Mitt onkelbarn. Takk for kritikk Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tante eller mamma spiller ingen rolle i BK egentlig Idyll er i alle fall den følelsen jeg får av bildet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sweet! Nydelig lys, flott komposisjon. Det eneste jeg ikke er 100% happy med er den lille "odden" som er mørkere enn resten av landskapet oppe til høyre - den dreper litt av det drømmeaktige preget i landskapet, men det er en filleting. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg likte dette bildet veldig godt. Fin-fin dus som ligger over det, og tøffe siluhetter. Hvor i nord er dette? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Mo i Rana, nærmere bestemt hauknes badestrand. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ja, ja.. dokker søringa.. :!: Syns det var ett flott bilde. Kanskje det er litt mye himmel.. jeg vet ikke helt. Tenker at da blir siluettene større også, ja du skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Nydelige farger for tiden, også i dette bildet. Fikk litt dårlig tid til å studere bildet, men det jeg ser liker jeg. Enkelt og dekorativt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Glimrende bildet. Hviser hvor gult det egentlig er her oppe for tida. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Siste minuttene før sola går bak fjellet er det sinnsykt orange/gult alt. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Det så veldig idyllisk ut der Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fin komposisjon, og fint fanget med tanke på lyset. Har du lagt på litt gradient i tillegg, eller var lyset sånn naturlig? På meg virker det litt kunstig mye gult, spsielt i området rundt horisonten og den lille odden som stikker ut på høyre siden. Ellers likte jeg godt den naturlige måten det ble posert på, barnet som er helt nedi vannkanten med nesa, mens de voksne står lettere foroverbøyd og pirker nedi med staven sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå