Larusso Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Ja, her om dagen hadde jeg spist en deilig middag, ovnsvbakte poteter, og en saftig biff, etterpå la jeg meg i sofaen og så på tv, mens jeg kjente døsigheten snike opp på meg pga maten, og jeg fikk virkelig the itis,hadde ikke lyst å gå ut eller noe, bare ligge på sofaen og se på tv og nyte itisen som hadde kommet over meg. noen andre som har hatt en festelig itis opplevelse i det siste? Endret 29. september 2007 av Larusso Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, her om dagen hadde jeg spist en deilig middag, ovnsvbakte poteter, og en saftig biff, etterpå la jeg meg i sofaen og så på tv, mens jeg kjente døsigheten snike opp på meg pga maten, og jeg fikk virkelig the itis,hade ikke lyst å gå ut eller noe, bare ligge på sofaen og se på tv og nyte itisen som hadde kommet over meg. noen andre som har hatt en festelig itis opplevelse i det siste? 9595562[/snapback] Hva er en Itis? om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=itis The drowsy sleepy feeling you get after eating a large meal. Usual meals like big Sunday dinners, Thanksgiving and Christmas meals. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Etter julemiddagen på Bardufoss Internat 2006, som besto av ca. 2 kilo mat og varte i over to timer, ble jeg rimelig ødelagt. Måtte legge meg i lenestolen og høre på jazz resten av kvelden (all annen musikk gjorde at jeg fikk vondt i kroppen). Ble ikke sulten før langt utpå neste kveld. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 The ITIS er et velkjent fenomen i statene i allefall - mye fet "soul food", hehe. Er en utrolig morsom Boondocks-episode om akkurat dette forresten. Kan jo også nevne at jeg ofte får en mild ITIS etter slitsomme skoledager. Se på cheesy komiserier mens jeg eter middag, og etterpå segner jeg gjerne om i 20 minutter på sofaen Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 The ITIS er et velkjent fenomen i statene i allefall - mye fet "soul food", hehe. Er en utrolig morsom Boondocks-episode om akkurat dette forresten. Kan jo også nevne at jeg ofte får en mild ITIS etter slitsomme skoledager. Se på cheesy komiserier mens jeg eter middag, og etterpå segner jeg gjerne om i 20 minutter på sofaen 9597242[/snapback] hehe, ja jeg får også, og faktisk ikke sjeldent, et innslag av ITIS, også som du sa, gjerne etter slitsomme skoledager, men av og til er det deilig å få en grad 2 av ITIS Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Festlig og festlig, fikk nettopp den følelsen istad.. Spiste kylling og sjokoladekake, så ble jeg så full i magen at jeg ikke orket å gjøre noe som helst Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hehe, pleier forøvrig å få skikkelig ITIS når jeg er på pizzabuffet på en pizzarestaurant her i Tromsø som heter Yonas. Etter en slik seanse blir vi ofte sittende godt tilbakelent og klappe oss på magen mens vi sier "nei, vi venter nu ei stund til gutter" på tur. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Arr jeg og et par folk dro i russetida en gang på Yonas for å spise på pizzabuffet mens vi hadde fri i 1 time. Jeg kjørte helt fint dit, men etter vi hadde spist mer eller mindre 2 1/2 store pizzaer hver så klarte vi ikke å bevege oss. Måtte vente 30 min før vi orket å gå ut, vaklet bort til bilen og ble sittende der i 5 min før jeg orket å kjøre.. Kom bare 2 timer for seint >.< Itis, deilige saker. Ellers så blir jeg slapp og deilig hver eneste høytid. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Stemmer for et HW-treff i Tromsø, på Yonas Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg bruker å legge meg på gulvet noen ganger etter et stort, godt middagsmåltid Lenke til kommentar
Teebear Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Håhåh, nå fikk jeg en deilig ITIS-opplevelse. Det er nesten ikke så jeg orker å skrive dette en gang. Spiste en diger middag med kylling og ris, trodde jeg skulle kollapse etter den, og så kom moren min inn med vannbakkels også. Nå orker jeg ikke å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå