Thor. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Jeg leter etter TV norge på min viasat mottaker men jeg finner den ikke. Jeg har knapt brukt boksen, den hører til på hybelen. Dersom kanalnumrene er de samme, hvilket nummer er TV norge? Jeg tenkte jeg skulle teste tv en sin opptaksfunksjon på politiskolen Endret 28. september 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du finner nok ikke TVNorge på Viasat. Hvis du har parabol, må du nok sikfte til Canal Digital for å få inn TVNorge... Pantera Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Teit.. Thats life. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Politiskolen, i kveld? Artig Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Politiskolen, i kveld? Artig 9596138[/snapback] Jepp.. 6 ern. Sett den før men ikke med norsk tekst. (sjekk bunnen av dagbladet.no) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Seriøst? Ikke TV2 heller for de som ikke har rette pakken? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Når det gjelder norske kanaler på parabol er forelingen slik: Canal Digital TV2 TV2 Zebra TV Norge Fem Viasat TV3 Viasat 4 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Dette suger.. Jeg har levd med Canal digital helt til jeg kom på hybel. Ingen webtv som har gratis tv2 heller. Og prisene på sumo er for høye til mitt budsjett.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 TV2 kan du jo få inn med en bordantenne eller noe slikt da. Kanskje det er kabeltv eller noe slikt i nærheten også? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tror nok ikke det er kabeltv i nærheten. Langt oppe i molde dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå