meankanin Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hmm: min 2 år gamle hjemmebygde pc var i bruk. Jeg var ute av rommet 20 min, og da jeg kom tilbake var den av! Ingen reaksjon med på-knappen. Den er innstillt til å starte automatisk når den får strøm, men det skjer ikke noe om jeg tar ut og inn strømkabel. Noen ideer? Jeg føler det må være strømforsyning som har gått, men en lysdiode på hovedkortet lyser, så det får strøm. Kan det bare være en sikring i strømforsyning eller noe slikt? Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vel, er det sikringen i PSUen ville du ikke fått noe lys på hovedkortet heller. Begynner vifter, etc, å snurre (bitte litt) når du trykker på power-bryteren? Hvis ikke er det sannsynligvis hovedkortet ditt som har sagt god natt. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på på-knappen, og ellers har jeg ikke kommet noen vei med denne... Noen som har noen tips? Hvordan kan jeg finne ut om det er hovedkortet som er ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå