Huginn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Står dog det samme på den andre.. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jes...da har jeg testa maskinen min i 10 min tid. Jeg synes lyden var helt fabelaktig! folk sa den var bra men dette var mye bedre enn forventa. maskinen var også letter enn jeg hadde forestillt meg myyyyee kaldere enn jeg er vant med i forhold til gammelmaskin (les: 2. grads forbrenning på lår og understell) eneste negativt var jo alle di tulleprogrammene som fulgte med + at tastaturet og fjernkontrollen virker litt billig. nå sitter jeg og laster ned alle driverne til maskinen for xp...deretter er det formatering og xp innst. Snakkes! Lenke til kommentar
maets Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Er den ene kjerna T7300 og andre T7700 ? Til dere uten lydproblemer, jeg merka det ikke de første dagene jeg hadde den. Blir mest sannsynlig og komme om man skal stole på statestikken ! men det er knapt merkbart Endret 16. oktober 2007 av maets Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 argh! har nå gitt opp hele xp opplegget...fant drivere til alt unntatt di hersens sata driverne...har slipstreama en xp plate allerede med feile sata disker og nå gidder jeg ikke mere....får helle gjøre det beste ut av det med vista Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hvilken gpu driver bruker dere? får ikke til å innstalere noen av dem...selv med modded inf Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 163.75, med modded inf. Funker knall. Lenke til kommentar
maets Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 3dmark resultat med den? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg la netopp inn 163.75...skal poste 3dmark så snart jeg har fått lasta det ned og kjørt d... merket forresten antydning til skraping i høytalerne mine:( ikke i musikk men i stemmer på spill...var heldigvis så lite at jeg er enda usikker på om jeg faktisk hørte det.... Lenke til kommentar
maets Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg la netopp inn 163.75...skal poste 3dmark så snart jeg har fått lasta det ned og kjørt d... merket forresten antydning til skraping i høytalerne mine:( ikke i musikk men i stemmer på spill...var heldigvis så lite at jeg er enda usikker på om jeg faktisk hørte det.... Frykt det verste, men håp for det beste. Du må ikke bli så utrolig skuffet, dette har skjedd med så og si ALLE her på forumet med x200. Var mer eller mindre igjennom dette : * Denial (this isn't happening to me!) * Anger (why is this happening to me?) * Bargaining (I promise I'll be a better person if...) * Depression (I don't care anymore) * Acceptance (I'm ready for whatever comes) Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hehe...ja, er vell klar over det...var det ikke snakk om tidliger her i tråden å oppgradere lydkort driveren? noen som har gjort det? og ble det bedre? Lenke til kommentar
maets Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Folk som har problemer med skurring i høyttalerne på høyt volum:Kontrollpanel, lyd, velg avspillingsenheten "Høyttalere", egenskaper, Dolby og kryss av for Dolby Home Theater. -fikk fra Notebookreview.com, glemte å si ifra her- Har gjort dette, men funka ikke akkurat Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) par spørsmål til dere som har fått testa denne litt nå, har dere fått testa/avklart med butikk eller Toshiba om det faktisk er en HD-DVD brenner som sitter i maskinen? Har dere hørt noe om fix på lydproblemene? Endret 18. oktober 2007 av another_visitor Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Min X200 ligger på postkontoret nå Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Har ikke giddet/hatt råd til å kjøpe en hd-dvd-brennbar plate ennå, men på klistrelappen på pc står det hd-dvd R, på spilleren på siden står det Hd-dvd R, og i manualen står det at det er en hd-dvd-brenner, så jeg er litt spent selv ja. (hva nå R står for vet ikke jeg...) Endret 18. oktober 2007 av sirandrew214 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har ikke giddet/hatt råd til å kjøpe en hd-dvd-brennbar plate ennå, men på klistrelappen på pc står det hd-dvd R, på spilleren på siden står det Hd-dvd R, og i manualen står det at det er en hd-dvd-brenner, så jeg er litt spent selv ja. (hva nå R står for vet ikke jeg...) Er ikke R read og W write? Nå har jeg vært frem og tilbake med mange maskiner over en lang tid, og jeg nesten bestilt mange forskjellige, nå sist compal 90+. Men jeg tror at jeg nå er så å si sikker på at jeg vil gå for Toshibaen. Den er den eneste med 8700 som jeg kommer over, men jeg er svært bekymret for størrelsen på denne. Er det noen som har noen bilder de kunne lagt ut av maskinen der man får et lite inntrykk av størrelsen? Og hva er det som gjør at jeg "må" kjøpe x200, og ikke en annen lapper? Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tastaturet er bra, grafikken er bra. den virker IKKE for stor. Bra design, er den stilleste bærbare jeg har brukt, den blir ikke varm! Faktisk nesten kald.. Skjermen er digg. Kan faktisk ikke finne noen dårlig ting med den. Jeg har en fujitsu siemens p 7230, liten jævel, og enkel å ta med seg, men når jeg ser på film/tv, så må jeg skru den av pga viftestøy. Med toshibaen er det ingen vits, man hører den nesten ikke. Og med det grafikkortet og den skjermen så var det ingen tvil for min del. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tastaturet er bra, grafikken er bra. den virker IKKE for stor. Bra design, er den stilleste bærbare jeg har brukt, den blir ikke varm! Faktisk nesten kald.. Skjermen er digg. Kan faktisk ikke finne noen dårlig ting med den.Jeg har en fujitsu siemens p 7230, liten jævel, og enkel å ta med seg, men når jeg ser på film/tv, så må jeg skru den av pga viftestøy. Med toshibaen er det ingen vits, man hører den nesten ikke. Og med det grafikkortet og den skjermen så var det ingen tvil for min del. Ok, takk! Dette høres kjempebra ut. Så den går fint i sekker og bærevesker ment for 17"? Og man kan ligge med den i senga, eller på fanget i sofaen uten noen problem? Hvordan er det lokket? Er det veldig prangende og rødt? Blir det lett ripete og stygt? Blir det mye knot med de knappene på tuchpaden? Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Går helt greit å ha den på fanget og slikt, men den er jo litt stor, så det er greiere å ha den på bordet forsåvidt. Lokket er blankt, men ikke prangende. Det er burgunder-aktig, med litt svarte striper. Ganske pent. Blir ikke fort ripetet, men man ser fort fingeravtrykk ja. Ikke mye knot med touchpad, og ytterst sjelden jeg kommer borti aktiveringsknappen. Du ser relativt godt at du har skrudd den på, for å si det sånn. Funker bra. En ting jeg er meget glad for, er at det også er et fysisk hjul for lydjustering. Endret 18. oktober 2007 av sirandrew214 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Går helt greit å ha den på fanget og slikt, men den er jo litt stor, så det er greiere å ha den på bordet forsåvidt.Lokket er blankt, men ikke prangende. Det er burgunder-aktig, med litt svarte striper. Ganske pent. Blir ikke fort ripetet, men man ser fort fingeravtrykk ja. Ikke mye knot med touchpad, og ytterst sjelden jeg kommer borti aktiveringsknappen. Du ser relativt godt at du har skrudd den på, for å si det sånn. Funker bra. En ting jeg er meget glad for, er at det også er et fysisk hjul for lydjustering. Takk for bra svar! Begynner å nærme seg en bestilling nå, bare et bar spørsmål til Er det så mte bloatware med denne at man nesten er nødt til å formatere? Følger det med OS på egen DVD? Kan spille som World in Conflict, Supreme commander og Company of Heroes spilles på max? Har du hatt problemer med høytalerne? Skraping eller ulyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå