Gå til innhold

Den relativt uoffisielle Toshiba X200-tråden!

Huginn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke 8700SLI koster 15k jeg heller.... XPS kommer jo på 22k!

Sorry! Det er 8600 SLI, seff. Skrivefeil. Her er korrekt specs jeg har fått på X200-21C grafikk:

"NVIDIA® SLI dual GeForce® 8600M GT supporting TurboCache™ technology, 512 MB dedicated VRAM

(up to 2,303 MB total available graphics memory using TurboCache™ technology with 4 GB system

memory), DDR Video RAM (resp. DDR Video RAM and DDR system memory combined)"

Lenke til kommentar

det hørtes mer rett ut ja....irriternde at web butikker reklamerer med at de skal få inn maskinen iløpet av 3 dager når den egentlig ikke har eta før uti november!

EDIT: Snakket akkurat med netshop.(etter 15 min ventetid) De venter et parti av x200 20t inn idag eller den 11 okt. Han hadde mer tro på den 11 i og med at klokka snart er 16. De blir sendt ut fortløpende på fredag til alle som har bestillt...dvs at jeg har min i midten av neste uke :woot:

Endret av superjorn82
Lenke til kommentar

Og jeg får min 20t fra amentio i morgen!! :D

Og som nevnt før, så bestilte jeg den da den kostet 16300,- og nå er den priset til 18100,-, så jeg er en happy mann!

Og jeg er ikke så inne i det der, men jeg vil ikke merke noen sinnsyk forskjell på min 8700 gt kort, versus den nye maskinen med 2x8600? Håper ikke det, jeg synes det er LITT for tidlig at maskinen min er utdatert allerede.. ;)

Lenke til kommentar

Folk som har problemer med skurring i høyttalerne på høyt volum:

Kontrollpanel, lyd, velg avspillingsenheten "Høyttalere", egenskaper, Dolby og kryss av for Dolby Home Theater.

-fikk fra Notebookreview.com, glemte å si ifra her-

Lenke til kommentar
Sendte epost til amentio.no, og dei sa denne maskina ville ha to 8600 GS-kort. Korleis kan dette samanliknast med 8700GT eller 8600GT?

Vanskelig å si, men om det regnestykket jeg presenterte tidligere holder mål bør vi kunne forvente drøyt 4000 poeng i 3DMark06, med andre ord midt i mellom 8600M GT og 8700M GT.

Lenke til kommentar
Sendte epost til amentio.no, og dei sa denne maskina ville ha to 8600 GS-kort. Korleis kan dette samanliknast med 8700GT eller 8600GT?

Virker som om det er litt usikkerhet rundt dette. Ettersom jeg skal kjøpe ny maskin og denne er en het kandidat så tok jeg en telefon til Toshiba i dag. Snakka med en der som virka veldig godt informert og han sa at X200-21C kom med to 8600GT kort, og ikke GS. Vi får se....

Lenke til kommentar

maets: i hvilken oppløsning kjørte du testen? xp eller vista? 3dmarks06?

EDIT: ok...så i signaturen din at det er 3dmark06 hehe..

Tror amentio tuller mye ang dette skjermkortstyret til 21C. jeg er rimelig sikker på at det er GT og ikke GS om er på disse maskinene...har ikke hørt om noe sted i verden der disse maskinene selges med GS i sli....

Ser forresten at Amentio fortsatt drver å dytte ETA datoen 2 -3 dager frem hele hver 2. - 3. dag...Idiotsk av dem :mad:

Min maskin ble videresendt fra Oslo igår keld (torsdag) så jeg håper å ha den mandag/tirsdag :fun:

jeg savner fortsatt info om hvordan maskinen taler spill som crysis og world in conflict..?

men som en klok mann engang sa: If you want something done, do it yourself!

Endret av superjorn82
Lenke til kommentar

Da har jeg testet min x200 i ca 1 døgn :) har fått satt opp vista slik nogenlunde som jeg vil og har testet litt spilldemoer... må si jeg er veldig fornøyd med PC-en sålangt. skal oppdatere driveren til skjermkortet og prøve og overklokke det litt senere idag. rett ut av pappesken uten noe som helst config gav den rett i underkant av 4300 i 3dmark06....

det eneste som ikke ser helt ut til å fungere er "multifunksjons"touchpaden... når jeg bytter til knappemodus så reagerer den veldig tregt. har ikke fått sett på det enda... Lydproblemet som noen har meldt om har jeg ikke hørt noe til... veldig bra lyd med de harman/kardon høytalerene.

Er vant til jobblapptopen (IBM thinkpad R51) og den blir glovarm... denne her blir knapt lunken... veldig bra.

EDIT : touchpaden ble fikset på ca 5 sekunder :) den fungerer som den skal nå...

Endret av EinarE
Lenke til kommentar

15.10.07 13.08 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 8200 FAUSKE

11.10.07 21.10 VIDERESENDT 0024 OSLO

11.10.07 15.21 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

ting tar tid....jaja, da har jeg den i morgen....

ingen som har lagt inn xp på maskinen? det er noe med det første jeg blir å gjøre....regner med å få litt poengøkning i 3dmark av det...er ikke noe fan av vista og så lenge det ikke er noe spill som krever vista, ser jeg ingen grunn til å bruke det

Lenke til kommentar

Titta innom enhetsbehandling helt random istad, da fant jeg dette under prosessorer:

Intel® Core2 Duo CPU T7300 @ 2.00GHz

Intel® Core2 Duo CPU T7700 @ 2.40GHz

Hva betyr det? :O

Er det bare at jeg har driver som funker på begge eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...