Gå til innhold

Den relativt uoffisielle Toshiba X200-tråden!

Huginn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehe...gammel modell vil jeg si....det er jo den som er den billigste...14600 på amentino, selv om denne har raskere prosessor....noen med gode øyne som kan se fler forskjeller på maskinen nevnt av mrfitness og den andre dyrere modellen....?kan d være at hd dvd brenner kun finnes på utgaven med t7300 prosessor?

Lenke til kommentar
ehe...gammel modell vil jeg si....det er jo den som er den billigste...14600 på amentino, selv om denne har raskere prosessor....noen med gode øyne som kan se fler forskjeller på maskinen nevnt av mrfitness og den andre dyrere modellen....?kan d være at hd dvd brenner kun finnes på utgaven med t7300 prosessor?

9622981[/snapback]

står jo HD-dvd her på denne men kan jo være feil (kopiert fra Amentio)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det kan være noe galt med min maskin... Synes den er usedvanlig treg... Har ingen erfaring med Vista og synes det meste går i sirup... Den hakker når jeg skal spille av HD-DVD filmer, jeg får ikke spilt Bioshiock og det meste tar usedvanlig lang tid å utføre... Den sliter med å åpne VG sin side på webben og harddisken står og jobber med ett eller annet mer eller mindre kontant... Får ta en telefon til Toshiba å høre hva de tror... Har mest lyst til å sende den inn igjen og be om en annen da jeg så langt er skuffet over denne bærbare... Og det FØR jeg har fått prøvd å spille eller bruke den til multimediating...

Lenke til kommentar

Har merket litt til det lydproblemet som noen har nevnt tidligere her.

Men det er veldig sjeldent jeg hører denne lyden. kanskje når jeg ser video fra youtube, men aldri ellers musikk og film. Er liksom som om det har kommet noe fysisk oppi høytalerne.

Jeg klarte å sette fast minnekortet som hører til PSP'en min inn i den minnekort tingen.

Den passet tydligvis ikke så den ble der inni. Fikk den heldigvis ut vet hjelp av noen kjempe små tynne skrujern :p

veldig skremmende opplevelse :ph34r:

Lenke til kommentar
ja, men brenner eller leser? var folk her på forumet som mente di hadde fått brenner....

9623022[/snapback]

Her er hva som står på produsentens side ang denne:

HD DVD-ROM-stasjon kompatibilitet : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM, HD DVD-ROM

maksimal hastighet : Lese: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM, 1x HD DVD-ROM / Skrive: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 4x DVD-R, 2x DVD-R (tolags), 4x DVD-RW, 4x DVD+R, 2.4x DVD+R (tolags), 4x DVD+RW, 3x DVD-RAM

type : HD DVD-ROM-stasjon

http://nordic.computers.toshiba-europe.com...shibaShop=false

Lenke til kommentar

Kom igjen nå :) ingen som vet hva mer enn cpu som er forskjellige på 20T og 21C modellen ?

DLNV SLI NB8P-GS(512MB) står det på 21C modellen... SLI ?

Jeg skal bestille en slik i morgen og må vite hva som er forskjell :) nåååå...

Ellers er dere som har kjøpt og fått fornøyde ? utenom noen lydproblemer ?

Lenke til kommentar

den har T7500 2.2 GHz prosessor og 8600 SLI 512mb.

Vet ikke hvorfor denne er billigere. Men ikke alle spill støtter SLI, og dermed funker det bedre for meg med et 8700GT. Prosessorforskjellen er knapt merkbar. Ellers så den ganske lik ut.

Tror den tilsvarer den amrikanske x205 SLi-3

Lenke til kommentar
Men for spill som ikke gjør det får du bare 256mb ytelse (pga at det er 2 skjermkort logisk nok).

9630956[/snapback]

...og vi husker selvfølgelig at for skjermkort i denne klassen har minnemengden mindre betydning for ytelsen :) Gitt at du har gode drivere vil nok 8600 SLI yte bedre enn 8700M GT, også i spill som i utgangspunktet ikke støtter det.

Lenke til kommentar
Men for spill som ikke gjør det får du bare 256mb ytelse (pga at det er 2 skjermkort logisk nok).

9630956[/snapback]

...og vi husker selvfølgelig at for skjermkort i denne klassen har minnemengden mindre betydning for ytelsen :) Gitt at du har gode drivere vil nok 8600 SLI yte bedre enn 8700M GT, også i spill som i utgangspunktet ikke støtter det.

9631908[/snapback]

Hvor mye ca. i 3dmark 06 vil SLI score?

Tviler på at det blir å rævkjøre 8700GT :p

Lenke til kommentar

Uff, nå hadde jeg så og si bestemt meg for å bestille denne, så kommer den i en ny SLI-vesjon. Hvem skal jeg kjøpe? Den nye har 2 skjermkort, og raskere prossersor, men samtidig er den 800 kroner billigere. Blir litt skeptisk. Noen som har kjøpt laptop fra Amentio?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...