Gå til innhold

Den relativt uoffisielle Toshiba X200-tråden!

Huginn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Sorry for dobbelpost, men fikk av en eller annen grunn ikke til å oppdatere.

Vil det da si at jeg kan brukke denne:

http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...aspx?plid=96454

Og denne

http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...aspx?plid=53774

Hvilken av disse er i såfall best?

Har Vista x86 men satser på at grafikkortet kan dra noe nytte av den siste Gb med minne. Takker for alle svar også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tenkte jeg kunne bumpe denne tråden littegrann for morohetsskyld.

Så er alle eiere fremdeles fornøyd med denne maskinen? Alt ble plutselig stille rundt denne maskinen, så vet ikke hvordan jeg skal tolke det :p

Jeg er vertfall kjempefornøyd fremdeles, men ser at kanskje skjermkortet allerede holder på å gå ut av dato :hmm: Er det noen som har klokket skjermkortet sitt, forresten? Har prøvd et par - tre forskjellige program, men instillingene går hele tiden tilbake til det opprinnelige når jeg lagrer :hmm: Noen som vet hvorfor?

Så var det noe annet jeg lurte på: Age of Conan er et kjempeaktuelt spill nå for tiden, men ser at CPUen blir noe dårlig i forhold til de kravene som spillet krever. Er det noen som har denne maskinen og som har prøvd Age of Conan enda?

Håper denne tråden blir litt mer aktiv igjen, og håper dere som har hatt denne maskinen kan dele de forskjellige erfaringene deres :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne bumpe denne tråden littegrann for morohetsskyld.

Så er alle eiere fremdeles fornøyd med denne maskinen? Alt ble plutselig stille rundt denne maskinen, så vet ikke hvordan jeg skal tolke det :p

Jeg var fornøyd helt til 8800 kortet kom ut

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hallo! For en stund siden fikk jeg hjelp her med driver. For jeg skulle spille bioshock og det var tydeligvis denne pc'ens eneste svakhet

Så jeg lasta driver og bioshock gikk heeeelt glatt. Jeg har fortsatt denne driveren, og baksiden med den er at gamle klasikere som den lengste reisen og monkey island og Battlefield funker sånn halveis. Battle for Middle earth og xiii funker ikke i det hele tatt Disse funket fint før driveren til Bioshock.

Flere og flere bugs har dukket opp og pop ups har vist seg og skyldet på skjermdriveren. Så hvis noen kan hjelpe meg med å finne frem til en driver uten bugs som kan både ta bioshock OG de andre spillene så er jeg fryktelig taknemmelig ^^

under Enhetsbehandling på Skjermadaptere står det at jeg har NVIDIA GeForce 6100

er det Foresten noen som har tar ibruk den über fancie touchpad funksjonen med det blåe lyset ? :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...