Fasius Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Sistnevnte skal være tilgjengelig i handelen om få dager. Da kan vi se bort fra at det har vært en brann og maskinene kommer Var en her i tråden som mente at det hadde vært en brann og nye nye modellene ikke skulle komme. Det var det svaret jeg fikk av Netshop, og jeg siterte bare hva de hadde skrevet til meg Rett skal være rett ^^ Men om det er sant at den nye versjonen kommer i handel om noen dager hadde vært perfekt! Er det sagt noe om pris, eller kommer den til å koste det samme som den foregående versjonen? Angående den lille kragelen som foregår her: Toshiba er en "gaming" bærbar, og er konstruert deretter. Asusen er ikke en direkte "gaming" bærbar, og har derfor andre spesifikasjoner som muligens er bedre enn Toshibaen sine, og visa vers (eller hvordan det enn skrives...kommer ikke på i farten.) Og det er bare naturlig at en 17 tommers "gaming" bærbar veier mer, og er noen centimeter større enn "vanlige" bærbare. Og som sagt, Toshibaen har noen ekstra vifter bak som naturligvis gjør den litt større. Men alt dette her etter smak og behag. Noen liker at deres bærbar ikke er så omfattende, mens noen ikke har noe i mot det. Edit: Hvorfor noen butikker velger å selge Toshibaen for over 17 000 kroner er ikke godt å si. Men storparten av de norske nettbutikkene selger dem for rundt 15 500 Har sett på noen utenlandske nettsteder, og der selger de faktisk Toshibaen for 17 000 eller mer! Med samme spesifikasjoner. Endret 26. november 2007 av Fasius Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg synes det er gøy å se hvor patetiske noen kan være, spesielt når de opplever at folk ikke har nøyaktig samme meninger som de Selvom du gjerne vil at alt du sier skal være rett og det eneste som betyr noe "vistagames", så er nok ikke det helt riktig Er jo rimelig greit for en person som ønsker å kjøpe en x200 å vite både negative og positive sider og eventuelle bedre kjøp i den prisklassen, noe man ikke får fra deg sverger til at den er best uansett hva andre sier, hva som kommer frem i tester og hva andre mener! Jeg elsker å provosere og synes det er fantastisk gøy å se små fjortiser som deg bli driiit forbanna fordi en person ikke deler din begeistring over en pc som solgte så dårlig at den ble fjernet fra produksjonen etter svært kort tid Jeg har gitt gode alternativer til personer som ikke gidder svi av 17k på en x200 med 8700 kortet.. At du selv er en x200 fanboy gjør deg ikke særlig partisk når en person spør om en erstatning til x200! "X200 er best uansett".. nooooo.. Ingen løyner herfra gitt, kun fakta henter fra nettsteder etc.. Sånn btw, gode norskkunnskaper er greit å ha når man diskuterer.. Du skriver jo så mye feil at det er vanskelig å skjønne halvparten! Det er ikke meningene dine som gjør meg forbanna, men at du regelrett lyver og bruker informasjon som du vet er gal. G1S er IKKE et alternativ til X200. X200 er spillmessig en dobbelt så kraftig maskin, med en stor og god skjerm. Vi har jo til og med fått bekreftet av Toshiba selv at mye av det du spyr ut er feil, så det er vel på tide å gi opp? Skal rapportere innleggene i denne tråden, og håper at en moderator slår ned på ditt dårlige forsøk på å provosere og sverte en maskin du så sårt skulle ønske du hadde. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg synes det er gøy å se hvor patetiske noen kan være, spesielt når de opplever at folk ikke har nøyaktig samme meninger som de Selvom du gjerne vil at alt du sier skal være rett og det eneste som betyr noe "vistagames", så er nok ikke det helt riktig Er jo rimelig greit for en person som ønsker å kjøpe en x200 å vite både negative og positive sider og eventuelle bedre kjøp i den prisklassen, noe man ikke får fra deg sverger til at den er best uansett hva andre sier, hva som kommer frem i tester og hva andre mener! Jeg elsker å provosere og synes det er fantastisk gøy å se små fjortiser som deg bli driiit forbanna fordi en person ikke deler din begeistring over en pc som solgte så dårlig at den ble fjernet fra produksjonen etter svært kort tid Jeg har gitt gode alternativer til personer som ikke gidder svi av 17k på en x200 med 8700 kortet.. At du selv er en x200 fanboy gjør deg ikke særlig partisk når en person spør om en erstatning til x200! "X200 er best uansett".. nooooo.. Ingen løyner herfra gitt, kun fakta henter fra nettsteder etc.. Sånn btw, gode norskkunnskaper er greit å ha når man diskuterer.. Du skriver jo så mye feil at det er vanskelig å skjønne halvparten! Det er ikke meningene dine som gjør meg forbanna, men at du regelrett lyver og bruker informasjon som du vet er gal. G1S er IKKE et alternativ til X200. X200 er spillmessig en dobbelt så kraftig maskin, med en stor og god skjerm. Vi har jo til og med fått bekreftet av Toshiba selv at mye av det du spyr ut er feil, så det er vel på tide å gi opp? Skal rapportere innleggene i denne tråden, og håper at en moderator slår ned på ditt dårlige forsøk på å provosere og sverte en maskin du så sårt skulle ønske du hadde. Har ALDRI sagt at g1s er et alternativ til x200 din amøbe! Informasjon som er gal? Jeg har kun sitert norske nettbutikker og div omtaler, lille venn Hvis du skal rapportere mine innlegg, så bør du jo også rapportere vistagames sine innlegg som kun går på personhetsing maskinen er faktisk dårligere, er bare skjermkortet som er bedre Vil vel ikke si at et 8700gt kort er dobbelt så kraftig som et 8600gt kort men Hvis du tror at dobbelt så mye dedikert minne gjør kortet dobbelt så bra så bør du åpne "Computer for dummies" boken din og lese litt Virker som om du selv skulle ønske du hadde kjøpt en pc(med like bra skjerm, bare 15,4" wide som jo er mye bedre=) som kun yter litt dårligere i spill men som til gjengjeld kostet 7k mindre da x200 fortsatt var i produksjon Endret 26. november 2007 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Heisan ! Kort kommentar fra oss på dette: Vi har fått beskjed fra Toshiba om at vi ikke får levert vår ordre på X200 i desember som vi skulle. Vi hadde en hel mengde av disse på vei inn, da det har vært en storselger for oss. Iflg. Toshiba er årsaken til leveranseproblemene brann i en fabrikk som produserer batterier til disse. Dog er det mulig vi får tak i noen veldig-veldig få, som var shippet før den angivelige brannen. Men vi kan ikke garantere det dessverre. Ser for øvrig det er en del diskusjon om pris her. Når vi hadde disse (den "gamle" modellen) så var den priset til 15.295,- med moms. Bare for å avklare evt. misforståelser Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvorfor kunne da digitalimpuls og dinside.no informere om at denne var priset til 17 995kr så sent som for 1 måned siden(fortsatt gjeldene pris på digitalimpuls)? Høres jævlig dumt ut at gapet fra en nettbutikk til en annen skal være på 2700kr på en og samme laptop! tror mer på hva bedrifter opplyser som gjeldene pris fremfor en som sier at de en gang hadde den gamle modellen inne og da kostet den det og det klønete å skrive 15 295 med moms også.. Må det regnes med moms? Eller mener du 15 295,- inkl. moms? Endret 26. november 2007 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) maskinen er faktisk dårligere, er bare skjermkortet som er bedre Vil vel ikke si at et 8700gt kort er dobbelt så kraftig som et 8600gt kort men Hvis du tror at dobbelt så mye dedikert minne gjør kortet dobbelt så bra så bør du åpne "Computer for dummies" boken din og lese litt Virker som om du selv skulle ønske du hadde kjøpt en pc(med like bra skjerm, bare 15,4" wide som jo er mye bedre=) som kun yter litt dårligere i spill men som til gjengjeld kostet 7k mindre da x200 fortsatt var i produksjon Du har ikke fått med deg noe som helst. -X200 HAR 2X8600 GT, SOM IFØLGE NOTEBOOKCHECK FÅR 7K 3DMARK06 -X200 KOSTER 14500 -JEG HAR ALDRI SAGT ET ORD OM DEDIKERT MINNE -X200 ER FORTSATT I PRODUSKJON Og sist men ikke minst: Å SI AT EN SPILLMASKIN ER "DÅRLIGE, MEN HAR ET BEDRE SKJERMKORT" ER SOM Å SI AT EN TOYOTA COROLLA ER BEDRE ENN BUGATTI VEYRON I DRAGRACE, MEN AT BUGATTIEN HAR LANGT HØYERE TOPPFART OG AKSELERASJON, FORDI COROLLAEN HAR FLERE SITTEPLASSER. Kan vel egentlig ikke gjøre det klarere, men å forvente at du skal forstå det er vel for mye. Alt som står på internett er ikke sant, derfor er det uærlig å bruke informasjon som er feil, eller som ikke viser hele sannheten (f.eks at du bruker prisen på 17k som et argument, når dette bare var prisen i én av de mange nettbutikkene, og den egentlig koster 14,5k). EDIT: Bruker forresten ikke CAPS fordi jeg er sint, men for å gjøre det lettere å legge merke til for deg. Tror derimot at du bevisst hopper over informasjon som ikke er i din favør. Endret 26. november 2007 av Innos Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er vel du som ikke har fått med deg noe! Ingen her som har snakket om sli versjonen! Diskusjonen har gått i 8700 versjonen! ang prisen, skal vi tro på prisguiden så ligger den billigste sli versjonen på 14 900 Edit: sa at alle komponetene utenom skjermkortet var dårligere! Sa ikke at det var en dårligere gamingmaskin men med et bedre skjermkort! LEEEEEES! Du bør bare roe deg ned når du ikke engang vet hvilken modell som det blir diskutert rundt engang! Endret 26. november 2007 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du sa "maskinen er faktisk dårligere, er bare skjermkortet som er bedre".Skjermkortet gjør den til en bedre maskin, da dette er det som avgjør hvor bra en slik maskin er (gamingmaskin). Man kjøper hverken G1S eller X200 for kontorarbeid eller videoredigering. Og det er faktisk X200 vi diskuterer her, ikke spesifikt 8700 versjonen. Ikke kom her og skyld på at det var 8700 versjonen du snakket om hele tiden, fordi du innser at du har tapt. Hva i all verden er vitsen med å diskutere en utgått modell? Det vi diskuterer her er ikke hvem som har gjort det beste kjøpet, men hvilke av maskinene som ER det beste kjøpet. Hvis ikke hadde ikke engang du våget å bruke prisen på 17k som argument. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er vel du som ikke har fått med deg noe! Ingen her som har snakket om sli versjonen! Diskusjonen har gått i 8700 versjonen! ang prisen, skal vi tro på prisguiden så ligger den billigste sli versjonen på 14 900 Edit: sa at alle komponetene utenom skjermkortet var dårligere! Sa ikke at det var en dårligere gamingmaskin men med et bedre skjermkort! LEEEEEES! Du bør bare roe deg ned når du ikke engang vet hvilken modell som det blir diskutert rundt engang! Det var mange som priset modellen med GF8700 under 17.000 og under 16.000 i følge prisguiden. Kan du ikke bare stikke fra denne tråden? Ingen her som vil ha deg her alikevel. For siste gang. X200 er en langt mye bedre gaming maskin Endret 26. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er jo bare 8700 versjonen som har blitt diskutert nå de siste sidene haha.. jeg har aldri vært innpå å snakke om sli versjonen engang Hvis du har 17k å bruke på laptop så er jo naturligvis X200 et bedre kjøp enn G1S! Men nå koster jo faktisk G1S med hd-dvd, t7500 prosessor osv kun 13k da! Får mye ekstra snacks for 4k jeg listet opp 2 erstatninger til den utgåtte 8700 modellen, 2 hp maskiner som var veldig gode! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er vel du som ikke har fått med deg noe! Ingen her som har snakket om sli versjonen! Diskusjonen har gått i 8700 versjonen! ang prisen, skal vi tro på prisguiden så ligger den billigste sli versjonen på 14 900 Edit: sa at alle komponetene utenom skjermkortet var dårligere! Sa ikke at det var en dårligere gamingmaskin men med et bedre skjermkort! LEEEEEES! Du bør bare roe deg ned når du ikke engang vet hvilken modell som det blir diskutert rundt engang! Det var mange som priset modellen med GF8700 under 17.000 og under 16.000 i følge prisguiden. Kan du ikke bare stikke fra denne tråden? Ingen her som vil ha deg her alikevel. For siste gang. X200 er en langt mye bedre gaming maskin 2 oppføringer kom det med 8700 versjonen på hw sin prisguide! resten er den nye sli versjonen! digitalimpuls og navitel.. men navitel har fjernet all info om den! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Vel, ikke at jeg tror deg, men om du bare er her for å argumentere for hvorfor folk ikke skal kjøpe en maskin som ikke engang selges lenger, så kan du vel bare forsvinne fra tråden? Det er INGEN som kommer til å kjøpe 8700 versjonen lenger, du hadde ikke trengt å diskutere alt dette. Tenk på hvor mye krefter du har brukt på å få folk til velge noe annet enn en maskin de ikke kunne valgt uansett... PS: Aldri i verden om jeg tror på at du bare diskuterte denne utgåtte modellen. Jeg ser på ditt forsøk i å få oss til å tro det som at du erkjenner nederlag. Endret 26. november 2007 av Innos Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 2 oppføringer kom det med 8700 versjonen på hw sin prisguide! resten er den nye sli versjonen! digitalimpuls og navitel.. men navitel har fjernet all info om den! Prisguiden var annerledes før den gamle modellen gikk ut av produksjon din nisse. Netshop har til og med bekreftet det. KAN DU IKKE FATTE AT DET FANTES NETTSTEDER SOM SOLGTE DEN TIL UNDER 17.000?? Prisguiden hadde flere, men de er fjernet nå. Ser for øvrig det er en del diskusjon om pris her. Når vi hadde disse (den "gamle" modellen) så var den priset til 15.295,- med moms. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Vel, ikke at jeg tror deg, men om du bare er her for å argumentere for hvorfor folk ikke skal kjøpe en maskin som ikke engang selges lenger, så kan du vel bare forsvinne fra tråden? Jeg la ut link til 2 HP maskiner som ville vært en veldig god erstatning for de som egentlig ønsket seg 8700 versjonen som nå er utgått Men, var en som ikke likte det fordi 8700 modellen var best uansett visstnok Endret 26. november 2007 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 det er ingen her som diskuterer hvor høy x200 er. det er ingen her som diskuterer om x200 har hdmi det er ingen her som diskutererhva x200 koster på netshop det er ingen her som diskuterer om x200 er bedre en g1s Alle her vet svaret på disse spørsmålene. Det er bare du thomas87(ellernosånt) som påstår noe annet enn hva alle x200 eiere vet. det spiller ingen verdens rolle om du så får infoen din fra kongen selv....vi andre vet hva som er rett og det er komplett meningsløst av deg å krangle på noen som helst info ang x200. vi sitter med maskinen foran oss å det tar rundt 7,5 sek for oss å sjekke om opplysningene dine stemmer. vista games: fantastisk post du hadde på forige side der du summerte div usannheter noe som sikkert flere har hatt lyst til, men ikke fått tida til. var forsåvidt en fyr her som sa at kanskje ikke g1s var en gamingpc...det er det. er ihvertfall ment å være det. jeg mener fortsatt at x200 er den beste maskinen man kan få kjøpt for rundt 15k, og kan ikke se at du, thomas87, har kommet med bedre alternativ...du never xps1730 og din egen pc...ingen av dem er vell i samme prisklasse som x200? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) det er ingen her som diskuterer hvor høy x200 er. det er ingen her som diskuterer om x200 har hdmi det er ingen her som diskutererhva x200 koster på netshop det er ingen her som diskuterer om x200 er bedre en g1s Alle her vet svaret på disse spørsmålene. Det er bare du thomas87(ellernosånt) som påstår noe annet enn hva alle x200 eiere vet. det spiller ingen verdens rolle om du så får infoen din fra kongen selv....vi andre vet hva som er rett og det er komplett meningsløst av deg å krangle på noen som helst info ang x200. vi sitter med maskinen foran oss å det tar rundt 7,5 sek for oss å sjekke om opplysningene dine stemmer. vista games: fantastisk post du hadde på forige side der du summerte div usannheter noe som sikkert flere har hatt lyst til, men ikke fått tida til. var forsåvidt en fyr her som sa at kanskje ikke g1s var en gamingpc...det er det. er ihvertfall ment å være det. jeg mener fortsatt at x200 er den beste maskinen man kan få kjøpt for rundt 15k, og kan ikke se at du, thomas87, har kommet med bedre alternativ...du never xps1730 og din egen pc...ingen av dem er vell i samme prisklasse som x200? All info jeg har kommet med har vært hentet fra nettsider som fører produktet At pc-utstyr.no ellerno skriver at den ikke hadde hdmi er ikke min feil Men nå koster jo nye versjonen rundt 16k, ikke 15 Nok en løyn, når skal det ende? Nevnte xps 1730 pga innprisen min, som var på 16 995! tenkte ikke over at dere må betale moms! Har aldri sagt at g1s er et alternativ til x200, nå får du skjerpe deg! La ut link til 4 laptoper for noen sider siden! At du ikke er rask nok til å få det med deg får være ditt problem! Endret 26. november 2007 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Men nå koster jo nye versjonen rundt 16k, ikke 15 Nok en løyn, når skal det ende? Ja, når skal det ende? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...48;c:36159;r:pg http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1714028;c:100560 http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1617668;c:100560 HP Compaq 8710p er vel det beste valget! Og for ca. 15 500-16 000kr så får du med hd-dvd\Blu-ray hos multicom.no, et bra alternativ til 8700 versjonen av x200! Den er i tillegg lettere, tynnere og penere i designet enn x200 =) Endret 26. november 2007 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 8710p var det jeg som presenterte som et alernativ til X200, ikke du! De andre er like gode alternativer til X200 som stasjonære maskiner, de kan rett og slett ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 8710p var det jeg som presenterte som et alernativ til X200, ikke du! De andre er like gode alternativer til X200 som stasjonære maskiner, de kan rett og slett ikke sammenlignes. De ligger(som du etterlyste;) i den prisklassen, og har mye større og flottere skjermer =) Merker jo ikke forskjellen på 4 og 7kg hvis de bare skal stå stille og games på Ergo, flotte alternativer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå