another_visitor Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hvor bestilte du fra og hvilken leveringsdato har du fått? Blir spennende å høre om denne kontra dagens X200. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg får ikke til å innstalere xp ,den finner ikke harddiskene når jeg startr på ny.jeg har lastet ned intel matrix storage manager til xp home edition,og jeg har brukt nlite allikevel så virker det ikkehar du noen råd? Last ned chipset drivere for xp på toshiba.download.com (ellernosånt) dette er en exe fil og kan pakkes ut på et vis. husker ikke ifarta hva jeg gjorde, men jeg har skrevet det på denne tråden, kanskje et par sider tilbake. jeg la alle disse driverne inn på xp cden ved hjelp av nlite. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kommet ny HD-DVD player. Versjon 4.31.11 Last ned her Hadde noen HD-DVD filmer som tok litt tid å spille av, men med denne versjonen leser den filmene med engang. Endret 7. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bestilte fra Netshop. Den koster jo noen kroner, men den bør være verdt det. Skal gi en rapport når den er i hende. Lenke til kommentar
gaffelure Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg sliter med å innstalere to operativ system på PC-en min ,jeg prøver å innstalere xp...det jeg har gjort hittil er å laste ned og innstalert intel matrix storage manager på vista ,så har jeg brent xp ved hjelp av nlite på en cd,men det skjer ingenting når jeg starter på ny... jeg hadde satt utrolig stor pris på om noen hadde giddet å beskrive presis hva jeg skal gjøre,ettersom jeg er helt grønn når det gjelder pc... vennlig hilsen gaffelure Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) last ned chipset utility driver for xp fra toshiba download: http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi....jsp?service=EU lagre fila i c:(for enkelthetsskyld) Så vidt jeg husker er det en nedpakka fil...pakk den ut til c: (husker ikke hva fila heter i farta....) lag en mappe i c:\ (feks sata) trykk start - kjør - skriv: cmd skriv: "navnetpåfila.exe" -a -a -pc:\sata (uten"") da vil innstallasjonen av exe fila starte, men det som egentlig skjer er at den legger alle filene i sata mappa da kan man endelig slipstreame en xp plate med nlite og kjøre på! guide for nlite finnes her: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=41834 Håper dette hjelper..... Nå skal det også sies at jeg hadde endel problem jeg og...tror grunnen var at jeg brukte brennerprogramme som er i nlite....anbefaler å bare lage en iso med nlite åsså brenne med et annet program Endret 7. november 2007 av superjorn82 Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nedtur! Oppgradert X200 kommer ikke på denne siden av nyttår. Toshiba sliter med batteriene sine og norden kan glemme denne maskinen inntil videre. Dog hyggelig av Netshop å ringe og informere om dette. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ha skikkelig nedtur! etter å ha lett i over 12 måneder etter nybærbar, så finner eg den eg vil ha, så blir det utsatt i lengre tid. For innen den tid denne e klar, e det sikkart 2-3 nye spill PC-er som gjør at eg kommer te å drøye ennå mer me å kjøpe Lenke til kommentar
gaffelure Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 last ned chipset utility driver for xp fra toshiba download:http://eu.computers.toshiba-europe.com/cgi....jsp?service=EU lagre fila i c:(for enkelthetsskyld) Så vidt jeg husker er det en nedpakka fil...pakk den ut til c: (husker ikke hva fila heter i farta....) lag en mappe i c:\ (feks sata) trykk start - kjør - skriv: cmd skriv: "navnetpåfila.exe" -a -a -pc:\sata (uten"") da vil innstallasjonen av exe fila starte, men det som egentlig skjer er at den legger alle filene i sata mappa da kan man endelig slipstreame en xp plate med nlite og kjøre på! guide for nlite finnes her: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=41834 Håper dette hjelper..... Nå skal det også sies at jeg hadde endel problem jeg og...tror grunnen var at jeg brukte brennerprogramme som er i nlite....anbefaler å bare lage en iso med nlite åsså brenne med et annet program jeg lastet ned filen fra linken du ga ,filen heter infinst_autol...når jeg går inn på cmd og skriver "infinst_autol.exe -a -a -pc:\sata" så får jeg til svar "infinst_autol.exe gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando,kjørbart program eller satsvis fil"...hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Kjøpte COD 4 i dag og det går lekende lett på min bærbare Kjører alt maks på i 1368x720, koblet opp til 50" plasma skjerm. Nydelig spill og anbefales til alle som har en X200. Endret 8. november 2007 av VistaGames Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hehe...jeg kjører cod 4 på 80 tommers lerret, mohaha.. det er ufattelig kult! gaffelure: hører ut som du rett å slett har skrevet infinst_autol.exe feil i cmd....du kan jo prøve å gi den et enklere navn...feks: 1.exe eller så ligger den ikke på den plasseringen.... d må stå c:\ i cmd...ikke c:\documents and settings\gaffelure el. skriv: "cd\" i cmd...da havner du i rota...altså c:\ Lenke til kommentar
Mr.Hbbz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har et lite spørsmål jeg. Tror kanskje jeg har vært litt uheldig med laptopen jeg har kjøpt, en x200. Der har den venstre gummi knotten under falt av. Vet ikke hvordan det kan ha sjedd, for den har jo blitt brukt _veldig_ forsiktig i og med at den er såpass dyr. Jeg syns også den er ekstremt treig. På linje med en gammel Intel 1.1Ghz. Skjønner ikke det helt. Den er veldig vrien å få på nett, noen ganger vil den ikke i det hele tatt. Jeg har formatert den 1 gang. Og har innstalert nye nettverks drivere flere ganger. Har hatt PC-en i ca en måned. Noen forslag på hva jeg skal gjøre? Vurderer rett å slett å prøve å få byttet den. Takk Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Opprinnelig skrevet av ToshibaPC Hei! Litt informasjon fra oss i Toshiba til dere som lurer: 1. De fleste Toshiba Satellite X200-20T har faktisk en HD-DVD brenner, selv om den kun er spesifisert med HD-DVD ROM. Bakgrunnen for dette er at maskinen i utgangspunktet kun leveres med HD-DVD ROM, men på ett punkt i produksjonen har vi manglet spillere og da satt inn HD-DVD brennere i stedet. Det kommer da kun som en bonus for de som har det, og det er den samme brenneren som vi leverer i Toshiba Qosmio G40-10G. Derfor kan det være lurt for de som ønsker å brenne HD-DVD å ta en titt etter DVD-drivere til Qosmio G40-10G ;-) 2. Arvtakeren til Satellite X200-20T heter Satellite X200-21C. Den kommer i november, er utseendemessig helt lik dagens modell og har følgende hovedspesifikasjoner: - Intel Core 2 Duo procesor T7500 2.2 GHz, 4MB L2, 800MHz FSB - 1GB+1GB + 1GB Intel Turbomemory - 320GB (160GB+160GB) - 17.0" TFT WSXGA+ TruBrite 1,680 x 1050 - NVIDIA SLI dual GeForce ® 8600M GT 512MB dedicated (1279MB Turbocache) - HD-DVD ROM / DVD SuperMulti DL Recorder - Integrated WiFi 802.11a/g/n & Bluetooth - Microsoft® Windows® Vista Home Premium Innlegget er endret av ToshibaPC: 19/10-2007 : 13:31 jeg merket det "1GB Intel Turbomemory" selv...fordi jeg lurer på hva som skjer med den ene GB med turbomemory hvis jeg bruker Windows XP....vil jeg da få 3 eller 2 GB RAM? for jeg mener å huske at Turbomemory var noe spesielt for Vista.... men altså, får jeg utnyttet den ene Turbomemory gigabyten med RAM på XP? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 men altså, får jeg utnyttet den ene Turbomemory gigabyten med RAM på XP? Nope både i XP og Vista har du kun 2GB Ram tilgjengelig. Vista (og bare Vista) bruker Turbomemory-minnet til å lagre dine mest brukte programmer på slik at de starter raskere, og fungerer ikke som ekstra systemminne. Lenke til kommentar
gaffelure Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 hehe...jeg kjører cod 4 på 80 tommers lerret, mohaha.. det er ufattelig kult! gaffelure: hører ut som du rett å slett har skrevet infinst_autol.exe feil i cmd....du kan jo prøve å gi den et enklere navn...feks: 1.exe eller så ligger den ikke på den plasseringen.... d må stå c:\ i cmd...ikke c:\documents and settings\gaffelure el. skriv: "cd\" i cmd...da havner du i rota...altså c:\ jeg klarte å få til c:\ ,men jeg har fortsatt problemer med "infinst_autol.exe" ,jeg ser at jeg skriver det rett,jeg lurer på hva du skrev? mvh gaffelure Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ny bios ute. Versjon 1.90 Lenke til kommentar
gaffelure Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jeg sliter med å innstaler to operativ system (vista+xp)...jeg har slipstreama xp og lastet ned storage manager for xp (home edition)...det som skjer er at pc`n finner ikke harddiskene når jeg starter på ny,er det noen som her noen tips? mvh gaffelure Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 når trur folket at denne maskinen (TOSHIBA Satellite X200-21C) kommer til å slite med spill? altså når vil jeg slutte å kunne spille spillene på "High"? - den klarer vell crysis på high, men kanskje ikke very high/ ultra high? og når vil jeg slutte å kunne spille på helt "Low"? Lenke til kommentar
gaffelure Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 hehe...jeg kjører cod 4 på 80 tommers lerret, mohaha.. det er ufattelig kult! gaffelure: hører ut som du rett å slett har skrevet infinst_autol.exe feil i cmd....du kan jo prøve å gi den et enklere navn...feks: 1.exe eller så ligger den ikke på den plasseringen.... d må stå c:\ i cmd...ikke c:\documents and settings\gaffelure el. skriv: "cd\" i cmd...da havner du i rota...altså c:\ nå har jeg gitt nytt navn på fila fra "infinst_autol" til "1.exe" nå får jeg beskjeden "program too big to fit in memory",pliis hjelp meg. mvh gaffelure Lenke til kommentar
intheass Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Noen som vet om jeg har mulighet til å koble ps3en min til toshibaen via hdmi inngangen og spille? isåfall, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå